حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی روز جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند که در مسجد جامع شهر برگزار شد، با اشاره به شرایط حساس کشور، گفت: دشمن همه ظرفیت های سیاسی، اقتصادی، نظامی و امنیتی خود را بکار گرفته تا حرکت پیشرونده انقلاب اسلامی را مهار و شکست های خود از ایران را با دامن زدن به پالش های داخلی و اعتراضات مردمی جبران کند.
وی با بیان اینکه دشمن به خیال خود زمینه تسلیم ما و فروپاشی نظام اسلامی را از داخل فراهم کرده است، اظهار داشت: دشمن با ابزار اقتصادی و تحریم، با ابزار روانی در فضای مجازی، شایعه پراکنی، دروغ گویی، دلسردی و بدبین کردم مردم به نظام و با فشار عملی همراه با سوء استفاده از مطالبات مردمی به دنبال تخریب ایران است.
این مقام مسئول ادامه داد: بعد از اعتراضات صنفی در بازار تهران، موجب شد تا کاخ سفید اعلام حمایت از مردم ایران کند و معتقد بود که فشارهای اقتصادی و تحریم ها برای سرجای خود نشاندن ایران، در حال نتیجه دادن است.
خطیب جمعه دماوند با اشاره به پیام داهیانه رهبر معظم انقلاب گفت: برنامه دشمن ایجاد شکاف و جدایی میان نظام و مردم است و این طراحی نشان دهنده حماقت آنها است زیرا نمی دانند نظام جمهوری اسلامی و ایران جداشدنی نیستند.
حجت الاسلام فتاح دماوندی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی را ریشه دار و آینده دار می دانند که دستیابی به آرمان های بلند آن به صبر و استقامت نیاز دارد.
وی بیان کرد: ملت ایران 40 سال تمام توطئه های شرارت بار آمریکا را خنثی کرده است و این نشان از صبر و استقامت دارد؛ اما این چهل سال هزینه های فراوانی هم متحمل شدیم که البته هزیته تسلیم شدن به مراتب بیشتر از هزینه ایستادگی و مقاومت است.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه گروه های سیاسی بدانند همه ما در یک کشتی سوار هستیم، گفت: اگر کسی کشتی را سوراخ کند همه غرق خواهیم شد؛ انتقادها باید سازنده و با هدف اصلاح نه مغرضانه و با هدف تخریب باشد.
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.