سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این باره روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت یک و 54 دقیقه بامداد حادثه آتش‌سوزی در شهرکت صنعتی توتک در جاده خاوران به سامانه 125 اعلام و با توجه به کثرت تماس‌ها از سوی شهروندان، 5 ایستگاه آتش‌نشانی با چندین تانکر آب به محل اعزام شدند.
سید جلال ملکی افزود: در این حادثه 3 سوله هر کدام به وسعت یک هزار متر مربع در محوطه بیرونی و داخلی دچار آتش سوزی گسترده شده بود و آتش در حال سرایت به سایر کارگاه ها بود.
ملکی اظهارداشت : یکی از این سوله‌ها کاربری تولید اجاق گاز به صورت دو طبقه بود که در طبقه دوم مقدار زیادی کارتن برای بسته بندی اجاق گاز ها وجود داشت و در طبقه پایین نیز مقداری مواد شیمیایی همچون تینر نگه داری می شود.
وی خاطرنشان کرد: در بخش روباز این سوله نیز اجناس تولید شده، مقدار زیادی کارتن و سیلندرهای گاز به صورت ناایمن انباشت شده بود.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران یادآور شد: در سوله کناری نیز یک کارگاه چوب‌بری و نجاری با حجم زیادی از چوب و تخته‌های آماده‌ شده نگه‌داری می شود و همچنین در سوله سوم نیز انبار نگه‌داری خودروهای اسقاطی بود.
وی تصریح کرد: با توجه به وجود تعدادی سیلندر و احتمال انفجار آتش نشانان از چندین طرف وارد عملیات شدند و پس از ساعت های تلاش موفق شدند در ساعت 7 صبح امروز آتش را بدون سرایت به اطراف مهار کنند.
به گفته ملکی در این حادثه آتش نشانان موفق شدند 10 کارگر را به سلامت خارج کنند که 2 نفر از آنها دچار دود گرفتگی جزیی شدند.
وی علت این آتش سوزی را در دست بررسی اعلام کرد.
تهرام/7243 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.