به گزارش ایرنا محسن هاشمی روز سه شنبه پس از هفتاد و دومین جلسه شورای شهر با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات آنها پاسخ داده و درباره مصوبات جلسه امروز شورا گفت: طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه ایمنی حمل و نقل دانش‌آموزان مطرح شد که با رای اعضای شورای شهر این لایحه تصویب شد.
وی‌ افزود: در کمیسیون حمل و نقل موضوع ایمنی سرویس مدارس به صورت یک فوریت در صحن علنی شورا مطرح شد و شهرداری تهران نیز ملزم به ارائه لایحه‌ای در این خصوص شد.
هاشمی با بیان اینکه در جریان بررسی این لایحه اعضای شورا پیشنهادات خود را مطرح کردند، افزود: تلفیق مصوبات گذشته با مصوبات جدید درباره ایمنی حمل و نقل دانش‌آموزان از جمله پیشنهاداتی بود که تصویب شد.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: در ادامه این جلسه نامگذاری خیابان‌ها و معابر شهر تهران که در نهایت 7 مورد نامگذاری جدید تصویب شد.
هاشمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شهرداری تهران در آینده نزدیک تعدیل نیرو خواهد داشت، گفت: شهرداری در حال حاضر فربه شده و شهردار تهران باید با تعداد زیادی از معاونان، مدیران و رؤسای مناطق کار کند که همین موضوع باعث افزایش اختلافات خواهد شد و شهردار باید بیشتر وقت خود را برای حل اختلافات مدیران بگذارد.
وی با بیان اینکه ساختار شهرداری باید بازبینی شود، خاطر نشان کرد: به عنوان مثال معاون مالی،‌ معاون اداری، منابع انسانی و برنامه‌ریزی می‌تواند به عنوان معاونت پشتیانی فعالیت کند و معاونت عمرانی و حمل و نقل نیز می‌تواند با یکدیگر ادغام شود.
هاشمی در پاسخ به سوالی درباره بازدید اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر و تعیین زمان 45 روزه برای تامین مالی تکمیل 2 خط 6 و 7 مترو تهران تاکید کرد: عصر امروز اعضای این کمیسیون طی جلسه ای نظرات خود را ارائه و مشکلات این 2 خط بررسی می شود.
تهرم/7244/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.