به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی کافه سینما، نمایشگاه لحظه قطعی، شامل عکس‎های سیاه و سفید دیجیتال و آنالوگ در ابعاد 10 در 15 سانتی متر است که به یاد هنری کارتیه برسون خالق مفهوم «لحظه قطعی» برگزار می شود.
نهاد هنری مستقل پلتفرم ١٠١ با حمایت مجله تهران، کافه سینما و استودیو فاموری در راستای حمایت از هنرمندان جوان و ایجاد پیوند میان نهادهای خصوصیِ هنری کشور با محوریت اقتصاد هنر، جمعه اول تیرماه، در گالری نگر و گالری عمارت روبرو به صورت همزمان افتتاح شد.
احسان میراب زاده صاحب امتیاز مجله تهران و مدیرعامل پلتفرم ١٠١ در گالری نگر، 'برابری فرصت میان مخاطب و هنرمند' را از اهداف مهم این پلتفرم ذکر کرد.
وی ادامه داد: با شروع تابستان در تور نخست، فضائی برای نمایش آثار هنرمندان در عمارت روبرو و گالری نگر فراهم شده است.
‌ میراب زاده افزود: برای تور دوم نمایشگاه که بلافاصله بعد از اتمام تور اول در بیست و نهم تیر آغاز خواهد شد، نگارخانه چهار و ششم مرداد خانه موزه استاد انتظامی در نظر گرفته شده است.
گالری متن اصفهان میزبان دور سوم نمایشگاه لحظه قطعی در نوزدهم امرداد خواهد بود و با بازگشت دوباره تور به تهران، دور چهارم بر روی دیوارهای گالری علیها از بیست و ششم امرداد خودنمایی خواهد کرد.
آخرین دور نمایشگاه از شانزدهم شهریور در گالری آریانا رونمایی خواهد شد و تا روز اختتامیه در بیست و هفتم شهریور ادامه خواهد داشت.
مدیرعامل پلتفرم 101 خاطرنشان کرد: این پلتفرم از یک سو فرصتی است برای مردم تا به وسیله ی هنر، زندگی خود را دگرگون کنند و از سوی دیگر فرصتی است برای هنرمند تا هنرش را به صورتی عادلانه در اختیار همگان گذارد و به عبارتی دموکراتیزه کند.
مدیرعامل پلتفرم ١٠١ خاطرنشان کرد: پلتفرم 101 می تواند نمونه ای وطنی برای گام نهادن درست در مسیر ناهموار معرفی آینده سازان هنر باشد.
اسامی ١٠١ عکاس شرکت کننده در نخستین دوره ی پلتفرم ١٠١ و آخرین اخبار این پلتفرم از طریق سایت www.cinemacafe.ir قابل دسترسی است.
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.