به گزارش ایرنا ، سردار سید محمدتقی شاهچراغی روز سه شنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه پاسداران ناحیه ورامین گفت : برخی از مشکلات اقتصادی کشور منشاء درونی و برخی به مسائل بیرونی دارد ولی این مشکلات هرگز نمی تواند بر حضور مردم در صحنه و تقویت قوای کشور و یاری رساندن به یکدیگر تأثیر بگذارد.
وی افزود : در جریان زلزله کرمانشاه نیز همگان به خوبی مشاهده کردند که مردم با وجود مشکلات موجود ، به یاری یکدیگر شتافتند و بسیاری از مشکلات را برطرف کردند.
وی بیان کرد: توجه به حقوق مومنین و صبر و استقامت در برابر تمامی مشکلات ، از مهمترین خصوصیات مردم بزرگ ایران اسلامی که نمونه بارز آن را می توان در شهدای انقلاب اسلامی ، دوران هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم مشاهده کرد.
شاهچراغی گفت : اندکی از مشکلات اقتصادی جامعه امروز ایران اگر در هر کشور دیگری به وجود می آمد ، می توانست نظام آن کشور را بر هم بزند ولی مردم ایران اسلامی با مقاومت و ایستادگی خود ثابت کردند که این مشکلات نمی تواند آنان را از مسیر انقلاب خارج کند.
وی تأکید کرد: مردم ایران اسلامی اجازه نمی دهند که ارزش های اسلامی ، دین و آخرت و ارزش های انقلاب به خاطر مشکلات اقتصادی زیر پا گذاشته شود.
وی با اشاره به این که بر اساس فرمایش امام صادق (ع) نیکی ، سخاوت ، صبر بر مشکلات و اهتمام به حقوق مسئولان از صفات انبیاء الهی است اظهار کرد: در نگاه کلی به جامعه ایران اسلامی ، این صفات قابل مشاهده است و این امر را به خوبی می توان در حضور مردم در صحنه مشاهده کرد.
وی با اشاره به این که واقعه قیام 15 خرداد سال 42 مردم ورامین از جنس سخاوت انبیاء الهی است اظهار کرد: در این واقعه تاریخی ، مردم پای آرمان های نظام و انقلاب مانده اند و برای دفاع از دین و شرف و هستی مسلمین از هستی خود گذشتند.
در این مراسم سرگرد علی تاجیک به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه ورامین معرفی و از زحمات سرهنگ پاسدار داود اصغری تقدیر شد.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.