به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نماز عید فطرشهر ابهر با تبریک عید فطر و تقدیر از مردم بخاطر حضور با شکوه در راهپیمایی روز قدس، افزود: نظیر مردم ایران در هیچ جای دنیا نیست مردم بزرگوار ایران همه مشکلات و تحریم ها را تحمل می کنند و باید به این مردم همان طوری که حقشان است خدمت کرد.
وی با انتقاد از اوضاع اقتصادی جامعه، اظهار کرد: اوضاع اقتصادی جامعه خوب نیست و در دوران هیچ پیغمبری نیست که جامعه در آرامش مطلق بوده باشد و همه انبیا و پیروانشان در دروان حکومت خود با مشکلات زیادی مبارزه کرده اند.
امام جمعه ابهر ادامه داد: نماز جمعه وحدت محور است و نیاز امروز ما به وحدت است، اما معنای وحدت دوری از مطالبه گری و انتقاد نیست.
حجت الاسلام رحیمی تصریح کرد: حساب دین از دولت و حساب انقلاب از مسئولان جداست ما امروز شاهد گرانی ها، احتکارها و عدم عرضه کالاها در بین مردم هستیم و مردم ما مستحق این همه مشکلات و فشار اقتصادی نیستند.
وی با اشاره به لایحه های 'پالرمو' و ' FATF' افزود: لایحه مبارزه با تامین مالی تروریسم در ظاهر لایحه خوبی است اما سران غربی، ایران و گروه های مقاومت را تروریسم می دانند و این لایحه همان کاپیتولاسیون استعماری و لکه ننگی در تاریخ خواهد بود.
امام جمعه ابهر بیان کرد: با تصویب لایحه 'پالرمو' و ' FATF' اطلاعات محرمانه اقتصادی کشور در این جنگ اقتصادی که شاهد آن هستیم فاش می شود و دچار خود تحریمی می شویم و باید دست از حمایت گروه های مقاومت برداریم چرا که غرب، سپاه و گروه های مقاومت را تروریست و ایران را حامی تروریسم می داند.
حجت الاسلام رحیمی یادآور شد: نگرانی ما این است که این لایحه بدون بررسی دقیق و توجه به تذکرات رهبری به تصویب نمایندگان مجلس برسد.
7324/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.