به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز پنجشنبه در آئین گرامیداشت سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی افزود: در دوران پهلوی زمانی که مردم و اعتقادات دینی آنها نادیده گرفته شد و جامعه در حال از هم گسیختگی بود با وحدت ملت، انقلاب اسلامی شکل گرفت.
وی ادامه داد: امروز با گذشت حدود 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم حتی در دورترین نقاط کشور از دستاوردهای انقلاب بهره مند هستند و کشور به موفقیت های بسیاری دست پیدا کرده است.
عباسی با مقایسه شرایط قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: قبل از انقلاب روزانه 6 میلیون بشکه نفت 30 دلاری به فروش می رفت اما مردم از عواید آن بی بهره بودند، اما پس از انقلاب با وجود تحریم های متعدد توانستیم به کشور قدرتمندی در حوزه های مختلف تبدیل شویم.
استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمن با توسل به توطئه های متعدد قصد آسیب رساندن به نظام را داشت، اما با همت و اراده مردم ایران اسلامی همچنان روبه جلو در حال پیشرفت است.
عباسی خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی، سیاسی، اعتقادی، اقتصادی و دفاعی شرایط کشور با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و این ناشی از عملکرد موفق نظام جمهوری اسلامی است.
وی همچنین با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) به تعبیر دکتر شریعتی در وصف این بانوی مکرم اسلام اشاره کرد و گفت: حضرت فاطمه (س) به واسطه فضایل، کرامات، عصمت و در مجموع به خاطر وجود خودش فاطمه است.
به گزارش ایرنا، پیش از برگزاری این آئین رژه موتوری از فرودگاه تا مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد.
نظیر این برنامه در 30 نقطه از استان همزمان با 12 بهمن و آغاز دهه فجر اجرا شد.
خبرنگار: خاطره حسین زاده**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.