به گزارش ایرنا ، محمدکرم محمدی روز یکشنبه در همایش دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی روستاهای پیشوا که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ، منافع بسیاری از کشورهایی که بیشترین حضور را در به یغما بردن منابع مادی کشورهای منطقه را داشتند قطع شد و این امر باعث شد تا آن ها به ‌روشنی و صراحت علیه انقلاب موضع گرفتند.
وی گفت : ذات استکبار جهانی ، دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی است و جز این انتظاری از آنان نمی رود ، کشورهایی که با استفاده از ایادی خود بیشتریین فشار را به نظام وارد کردند.
وی بیان کرد: در شرایطی که کشور، روزهای ابتدایی انقلاب را طی می کرد ، نهادهای نوپا ، جای نهادهای قدیمی را نگرفته بود و نظم کشور دچار تزلزل بود ، جنگ به ایران تحمیل شد ولی ملت ما با همه توان ، با دست‌خالی و کمترین امکانات در مقابل دشمن که بیشترین امکانات را در اختیار داشت ایستادند.
محمدی بیان کرد: مردم ایران با اقتدا به امام راحل و حفظ وحدت و همدلی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستاد و پیروزی را نصیب ایران اسلامی کرد و امروز نیز با تکیه بر این اصول ، در برابر دشمنان ایستاده است.

*اقتدار امروز ایران نتیجه وحدت و همدلی در دوران انقلاب و دفاع مقدس است
فرماندار پیشوا با بیان این که اقتدار امروز ایران اسلامی ، نتیجه وحدت و همدلی مردم و مسئولان در دوران انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس است اظهار کرد: آنچه تا به امروز کشور را از گزند توطئه دشمنان حفظ کرده ، وحدت و انسجام ملی بوده و هرزمانی این وحدت و انسجام ملی دچار اشکال شود ، کشور آسیب پذیر می شود.
محمدی گفت : جای تأسف است که با وجود دشمنی های روز افزون استکبار جهانی ، عده‌ای نیز در جامعه شاخه‌های زیر پایشان را می‌برند و در صحبت‌ها و مباحث خود ، دولت را تافته‌ای جدا بافته از ملت می‌دانند در صورتی که این دولت با رأی و اراده مردم و با آرای قریب 24 میلیون نفر روی کار آمده است.
وی تأکید کرد: هر آنچه که امروز از آن به ‌عنوان فشار اقتصادی یاد می شود ، ناشی از مباحث اقتصادی نیست بلکه بخشی از آن جو روانی است که رهبر معظم انقلاب نیز در سالروز ارتحال امام راحل(ره) به آن اشاره داشتند که باید از آن پرهیز کرد.

*رفع مشکلات کشور تنها با تکیه بر توان داخلی میسر می شود
نماینده دولت در پیشوا با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت : کشور با برجام و بدون برجام باید اداره شود و این مهم جز با تکیه بر توان و ظرفیت های داخلی میسر نمی شود.
محمدی با تأکید بر اینکه باید با تمام توان از منافع ملی کشورمان دفاع کنیم اظهار کرد: مسیری که امروز مردم ایران در پیش گرفته اند ، سختی هایی نیز به همراه دارد ولی یقینا با اتحاد و همدلی و پرهیز از تفرقه می توان تمامی آن ها را پشت سر گذاشت.

*رونق روستاها در دولت های دهم و یازدهم
وی با اشاره به تلاش های دولت در رفع مشکلات مناطق روستایی گفت :دولت 30 درصد از اعتبارات مالیات و عوارض ارزش‌افزوده استان تهران را برحسب جمعیت به سمت شهرها و روستاها هدایت کرده که این امر باعث شده تا چهره محرومیت از روستاها رخت بر بندد.
فرماندار پیشوا از دهیاران و شوراهای اسلامی خواست تا اعتبارات موجود را به خوبی مدیریت کرده و از آن در جهت رفع محرومیت و ایجاد درآمد در این مناطق استفاده کنند.
پیشوا با بیش از 80 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.