به گزارش ایرنا، محسن پورسیدآقایی روز یکشنبه در حاشیه هفتادمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس مصوبه شورای اقتصاد، 18 هزار دستگاه اتوبوس درون شهری طی 4سال نوسازی می‌شوند.
وی گفت: همچنین شرکت نفت بابت نوسازی 82هزار دلار از محل صرفه جویی سوخت پرداخت می‌کند.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران افزود: بنا داریم تا 160میلیارد تومان در بانک بلوکه کنیم که از محل سود آن به خریداران اتوبوس وام بدهیم.
وی با اشاره به جلسه امروز شورای شهر تهران اظهار داشت: در این جلسه اختیارات مجمع عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی از شورا به شهرداری تفویض شد که طی آن انتخاب هیئت مدیره این شرکت، بازرسی و زمان برگذاری مجمع شرکت واحد با شهرداری است.
پورسید آقایی در پاسخ به سوالی درباره انتشار اسامی خبرنگارانی که سهمیه طرح ترافیک گرفته‌اند، گفت: این موضوع پیشنهاد شهرداری بود و جالب است که مدام پیشنهاد خودمان را از ما پیگیری می‌کنید؟
معاون شهردار تهران با بیان اینکه 3هزار و 500 خبرنگار مدارک کافی برای طرح ترافیک نداشتند، افزود: بخش زیادی از خبرنگاران به دلیل نداشتن مدارک حذف شدند.
وی تاکید کرد: منتظریم اقدامات نهایی واگذاری طرح به خبرنگاران پایان یابد تا لیست اسامی منتشر شود.
پورسید آقایی با اشاره به ارایه کارت رایگان حمل و‌نقل عمومی ویژه خبرنگاران گفت: این‌ کارت ابتدا مبلغ‌دار بود اما مطابق با مصوبه شورا کارت را مدت‌دار و بدون سقف تعیین کردیم.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران افزود: کسانی که می‌خواهند از امتیاز دریافت طرح ترافیک ساکنین بهره ببرند نیز باید عوارض نوسازی و پسماند را به موقع پرداخت کنند زیرا طرح بر روی شماره ملک تعریف می‌شود.
تهرام/7244/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.