به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام حسن لزومی در خطبه های نماز عید سعید فطر گفت : دشمنان قسم خورده نظام تمامی شیوه های مقابله با ایران اسلامی را تجربه کرده و این بار با ورود به حوزه مسائل اقتصادی می خواهد مقاومت مردم ایران را در هم شکند.
وی بیان کرد: این فشارهای ممکن است در ماه های آینده افزایش یابد ولی دشمن باید بداند که مردم ایران ، فرزندان رمضان هستند و این فشارها نمی تواند مقاومت مردم را از بین ببرد.
لزومی گفت : در طول 40 سال گذشته مردم ایران بارها از سوی دشمن تهدید و تحریم شده ا ند ولی اجازه ندادند که راه امام و شهدا فراموش شود و با جان و دل از این ارزش ها حراست می کنند.
وی با اشاره به حضور میلیونی مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت : راهپیمایی روز قدس به جهانیان ثابت کرد که مردم ایران با وجود تمامی مشکلات ، دست از آرمان فلسطین برنمی دارند و همواره از مردم مظلوم فلسطین حمایت می کنند.
امام جمعه پاکدشت با اشاره برخی از مشکلات پاکدشت گفت : با وجود خدماتی که از سوی نظام به پاکدشت ارائه شده ولی این شهرستان ، از رشد مطلوبی برخوردار نیست ، ظاهر شهر زیبا نیست ، شهرستان فاقد کمربندی است و با وجود راه اندازی بیمارستان شهدای پاکدشت ، خدمات مناسبی به مردم ارائه نمی شود.
وی گفت : توجه مسئولان به شهرستان می تواند بسیاری از مشکلات این منطقه را برطرف و مردم را از خدمات نظام برخوردار کند.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.