به گزارش ایرنا، صادق بنیادی ظهر چهارشنبه در دومین نشست ساماندهی امور جوانان گفت : کمیته ساماندهی و تسهیل ازدواج جوانان در شهرستان پردیس بستر مناسبی برای ازدواج آسان جوانان فراهم می کند.
وی در ادامه افزود: اعتبارات و تسهیلات بانک‌ها برای اشتغال و ازدواج جوانان از سوی دولت ایجاد شده است که با تاسیس صندوق ازدواج جوانان در این کمیته بسیاری از مشکلات ازدواج و اشتغال جوانان حل می شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان پردیس اظهار کرد: اعضای کمیته ساماندهی ازدواج جوانان شهرستان پردیس تمامی اعضای فعال ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پردیس هستند.
بنیادی با اشاره به بهره مندی از ظرفیت ادارات و سازمان‌ها در پیشبرد این طرح گفت : تعیین اهداف بلند مدت و کوتاه مدت، به کارگیری کلیه امکانات دستگاه‌های عمومی و شهرداری ها برای استفاده زوج های جوان واجد شرایط از تسهیلات در دستور کار کمیته قرار گیرد.
محمد سیفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس نیز در این جلسه گفت: ایجاد تغییراتی در شیوه های تربیتی جوانان برای سالم سازی و آموزش مهارتهای رشد یافته از اهداف این کمیته است تا بتوانیم جوانانی سالم به جامعه تحویل بدهیم تا درزندگی مشترک مشکلات کمتری داشته باشند.
لازم به ذکر است در این نشست مدیرکل صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس آمادگی خود را برای تسهیل ازدواج جوانان با تامین محل برگزاری مراسم و تهیه جهیزیه با قیمت مناسب از اصناف اعلام کرد و اداره بهزیستی و شبکه بهداشت و درمان نیز با برگزاری مشاوره‏های قبل و بعد از ازدواج جوانان مشارکت خود را در کمیته اعلام کردند.
تهرام/ 944//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.