معاون مشارکت های بهزیستی خوزستان عصر جمعه در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این حرکت خیرخواهانه از پارسال به کمک خیران خوزستان با پیوند آسمانی 25 زوج معلول آغاز شد.
مهران کریمیان افزود: این آیین به همت جامعه خیرین حامی معلولان، سازمان بهزیستی و اصناف خوزستان برگزار شده و تهیه جهیزیه برای این زوج ها در اولویت کار قرار گرفت.
وی با بیان اینکه تهیه جهیزیه یکی از مشکلات بزرگ زوج های زیرپوشش این سازمان است گفت:پارسال برای خرید 9 قلم کالای اساسی به هر یک از این زوج های جوان به ارزش 50 میلیون ریال کمک شد.
کریمیان افزود:امسال نیز جهیزیه برای یکصد زوج زیرپوشش بهزیستی به ارزش 50 میلیون ریال تهیه و اهدا شد.
وی گفت: در کنار تهیه جهیزیه، برخی از زوج های جوان که توان برگزار آیین ازدواج را نداشتند، روز جمعه آیینی با حضور گروه های هنری و جمعی از مسئولان خوزستان برگزار شد.
معاون مشارکت های بهزیستی خوزستان اظهار کرد: تدام این برنامه ها برای حمایت از افراد زیر پوشش از اولویت های ما بوده که امید است بتوانیم در زمینه تهیه مسکن و اشتغال این جامعه معلولان نیز گام های موثر تری برداریم.
وی ادامه داد: با حمایت خیران خوزستان انتظار می رود بتوانیم سال آینده برای 200 زوج مراسم ازدواج آسان برگزار کرده و کالاهای مورد نیاز برای آغاز زندگی مشترک را به آنها اهدا کنیم.
کریمیان گفت: برگزاری این برنامه ها و اهدای جهیزیه به زوج های جوان در شهرستان ها از دیگر برنامه های ما در سال آینده است.
حدود 75 هزار معلول شناسایی شده و دارای پرونده درخوزستان زیرپوشش بهزیستی این استان هستند که جشن ازدواج یکی از برنامه های ویژه در حمایت از جامعه معلولان است.
7152/ 6037
خبرنگار: محمدرضا خبازان ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.