سرپرست فرمانداری سلماس گفت: اشتغال پایدار، ازدواج و تداوم زندگی مشترک رابطه مستقیم با یکدیگر دارند و افزایش نرخ اشتغال سبب ارتقای نرخ ازدواج در جامعه خواهد شد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، جواد جبارزاده در جلسه سازماندهی مشکلات جوانان با محوریت تهاجم فرهنگی در سطح شهرستان که با حضور سازمانهای مردم نهاد و مسئولین ادارات مرتبط این شهرستان برگزارشد، گفت: برای برنامه ریزی و تعامل بین مسئولین و خانواده ها در جهت رشد و تعالی جوانان باید برنامه های راهبردی درخصوص کسب مهارتهای علمی ،هنری و صنعتی در بین جوانان تدوین کرد و این امر فقط با تعامل دستگاههای مختلف برای پیگیری این مسائل محقق می شود.

جبارزاده افزود: اشتغال پایدار، ازدواج و تداوم زندگی مشترک رابطه مستقیم با یکدیگر دارند و با افزایش نرخ اشتغال در میان جوانان نرخ ازدواج نیز افزایش خواهد یافت .

سرپرست فرمانداری سلماس خاطرنشان کرد: گسترش شبکه های اجتماعی و توسعه فضای باز کنونی جامعه باعث ایجاد بسترهای خوبی  برای آشنایی دختران و پسران با یکدیگر در جامعه شده است اما متاسفانه در حال حاضر محیط مناسب و سالمی که جوانان و خانواده ها امکان آشنایی بیشتر با هم داشته باشند تقریبا وجود ندارد و ازهمین رو نیاز است همه دستگاهها و سازمان های مردم نهاد برای تشکیل شبکه ازدواج در شهرستان با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند.

وی با اشاره به اعتیاد و خیانت به عنوان عوامل مهم طلاق در جامعه، تصریح کرد: باید با استفاده از خرد جمعی راهکارهایی برا مقابله با این عوامل در جامعه اندیشید تا شاهد کاهش نرخ طلاق در  جامعه باشیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.