به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه22، علی نوذرپور اظهار داشت: در ابتدای دوره جدید مدیریت شهری، بدهی بوستان چیتگر بابت آبونمان آب حدود 18 میلیارد تومان بود که ادامه این روند مدیریت بوستان را با مشکل رو به رو می کرد.
 وی افزود: از این رو، با ساخت مخازن و جمع آوری روان آب ها تلاش شد بدون استفاده از منابع سازمان آب، آبیاری این بوستان به مساحت 950 هکتار انجام شود.
به گفته شهردار منطقه 22 بر اساس آخرین آمار طی هفته های گذشته سهم سازمان آب در آبیاری پارک چیتگر به صفر کاهش یافت.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین قرار است طی یک ماه آینده طرح نصب علمک روی چاه های آب و GPS  روی ماشین های آب رسانی به منظور مشخص شدن مقدار و چگونگی مصرف آب اجرا شود.
 نوذرپور اجرای این طرح را در کنار تجدیدنظر در کاشت چمن موجب کاهش حداقل 30 درصدی آب در آبیاری فضای سبز منطقه 22 دانست.
 وی در ادامه به فعالیت 4 کارواش نانو در منطقه پرداخت و گفت: در این طرح که با همکاری پیمانکار پسماند انجام می شود، خودروها با حداقل مصرف آب شست و شو می شوند.
 وی با تاکید بر اینکه میزان مصرف آب در کارواش های نانو یک دهم کارواش های معمولی است، تصریح کرد: به منظور تشویق شهروندان برای مشارکت در این طرح، هزینه شست و شوی خودروها 8 تا 10 هزار تومان و پایین تر از قیمت معمول در نظر گرفته شد.
شهردار منطقه 22 به نصب 21 دستگاه کمپوستر در ساختمان های شهرداری و ادارات دولتی اشاره و بیان کرد: استفاده از کمپوسترها در ماه های گذشته موجب شد تا به طور هفتگی 2 تا 3 تن کود کمپوست تولید شود که تمامی این میزان در فضای سبز منطقه به کار گرفته می شود.
تهرام/9353 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.