به گزارش ایرنا ، مردم و مسئولان قرچک با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس صحنه های باشکوهی از عزم و اراده ملت مسلمان ایران اسلامی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین به نمایش گذاشتند.
راهپیمایان با شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر ضدولایت فقیه بار دیگر از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین حمایت کردند و اتحاد بیش از پیش مسلمانان را در مقابله با رژیم اشغالگر قدس خواستار شدند.
مردم خداجو و ولایتمدار قرچک با اجتماع در میدان امام خمینی (ره) این شهرستان و پس از عبور از خیابان اصلی ، در مصلای نماز جمعه اجتماع و انزجار خودرا از سیاست های خصمانه استکبار جهانی در اعمال فشار به ملت های مظلوم بویژه مردم فلسطین و کشتار مردم بی گناه غزه اعلام کردند.
بسیاری از دانش آموزان، ورزشکاران، بسیجیان، پاسداران و یگان های انتظامی با لباس های یکسان در این راهپیمایی حضور یافتند تا صلابت و انسجام خود را در مقابله با رژیم غاصب اسرائیل اعلام کنند.
در پایان این راهپیمایی مردم روزه دار قرچک با قرائت بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس از سکوت مجامع بین المللی در مواجهه با این جنایات انتقاد کردند و همبستگی بیش از پیش مسلمانان جهان و ایجاد صف واحد در مقابل دشمن شماره یک جهان اسلام را خواستار شدند.
تهرام/7254/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.