به گزارش روز پنجشنبه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، در این پیام آمده؛ حضرت امام خمینی (ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان «روز جهانی قدس» و با بر افراشتن پرچم آزادی خواهی و عدالت طلبی، اجازه ندادند تا گذشت زمان موضوع فلسطین و قدس شریف به عنوان مسأله اول جهان اسلام به دست فراموشی سپرده شود.
در پیام شهرداری تهران بیان شده؛ بدون تردید استمرار اِشغال غیرقانونی سرزمین فلسطین و اقدام نابخردانه دولت آمریکا در به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، مردم مظلوم فلسطین را در مقاومت برابر این رژیم اشغالگر و حامیان جنایتکار آن مصمم تر کرد.
در ادامه این پیام آمده؛ شهرداری تهران ضمن دعوت از شهروندان شریف و مؤمن تهران برای حضور باشکوه در راهپیمایی «روز جهانی قدس»، امکانات و ظرفیت های خود را برای خدمت رسانی به راهپیمایان بسیج کرده و کارکنان خدوم این مجموعه دوشادوش ملت بزرگ ایران در این راهپیمایی شرکت می کنند و اطمینان داریم به تعبیر رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) روز قدس امسال، قوی تر و پرشورتر از هر سال برگزار خواهد شد.
همچنین اداره کل روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران نیز با انتشار پیامی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
در پیام شورای اسلامی شهر تهران به مناسبت فرارسیدن روز قدس آمده است: «روز جهانی قدس، نمادی است برای بیزاری از ظلم، تجاوز، اشغال، سرکوب و آوارگی. این روز اراده آزادی خواهان جهان برای حمایت از حق و عدالت است.
در ادامه این پیام بیان شده؛ همانگونه که امام فرموده‌اند، روز احیای اسلام است و در اوضاع کنونی منطقه و جهان، همه ملت‌های مسلمان به ویژه ملت هوشیار، آزاده و همیشه در صحنه ایران را مصمم‌تر از همیشه خواهد کرد تا با حضور گسترده خود در این مراسم معنادار، پیام آزادی‌خواهی و وحدت اسلامی و مقابله جدی با دسیسه‌های استکبار جهانی را به سراسر جهان مخابره کنند.
در ادامه پیام شورای اسلامی شهر تهران آمده؛ ملت مسلمان ایران خصوصا مردم شریف تهران، تجریش و ری در ماه ضیافت‌ الله، آماده می‌شوند تا پیمان خود با بنیانگذار انقلاب اسلامی را تجدید کنند و در روز قدس، که یادگار امام راحل است، باز به میدان بیایند و فریاد آزادی قدس را سر دهند.
راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور از ساعت 10:30 دقیقه صبح روز جمعه(18خردادماه) در مسیرهای 10گانه به سمت میعادگاه نماز جمعه در دانشگاه تهران برگزار می شود.
تهرام/7244/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.