به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران،کمیته محیط زیست، جهت بررسی و پیگیری موضوع احداث تصفیه خانه و بازچرخانی آب با حضور رئیس مرکز مدیریت محیط زیست وتوسعه پایدار شهردای تهران، شهردار منطقه 22، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران و سایر مدیران حوزه های ذیربط در منطقه 22 برگزار شد.
صدرالدین علی پور در این نشست افزود: در حال حاضر با توجه به بحران آب یکی از موضوعات حائز اهمیت که می تواند فصل جدیدی جهت همکاری با شرکت آب و فاضلاب شهر تهران رقم بزند ایجاد تصفیه خانه در سطح منطقه و بازچرخانی آب به عنوان اولویت دار ترین موضوع در سطح منطقه 22 است.
در ادامه نشست، پرورش مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: با توجه به نیاز آبی 200 میلیون مترمکعبی آب در شهر تهران جهت آبیاری، ایجادرتصفیه خانه ها جهت کاهش مصرف منابع آبی لازم است و با احداث 4 تصفیه خانه در منطقه می توان 30 میلیون متر مکعب آب تصفیه شده تحویل داد.
نوذرپور شهردار منطقه 22 نیز آمادگی خود را جهت همکاری با شرکت آب و فاضلاب شهر تهران جهت احداث تصفیه خانه اعلام کرد و در حاشیه نشست پیشنهاد بررسی ظرفیت حریم منطقه 22 جهت توسعه گردشگری طبیعی مطرح گردید که مقرر شد ضمن پایش حریم منطقه توسط مرکز محیط زیست از لحاظ میزان ورودی آلاینده ها به شهر همکاری مناسبی در این زمینه انجام شود.
تهرام/1735 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.