به گزارش ایرنا، سرهنگ سیاوش محبی ضمن تسلیت ایام ارتحال امام خمینی (ره) و شهدای قیام 15 خرداد
اظهار کرد: ترافیک مسیرهای ارتباطی شرق استان در محدوده هرازو فیروز کوه به سمت شمال، از ساعت 4 بامداد روز یکشنبه آغاز و به مرور سنگین تر شده و در بعضی از نقاط جاده ترافیک قفل شده است.
وی درادامه با اشاره به تمهیدات انجام شده توسط پلیس راه استان خاطر نشان کرد: با توجه به تعطیلات این ایام و به‌ منظور افزایش ایمنی و تسهیل درتردد وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در مسیرارتباطی شرق استان تهران اعمال می شود.
فرمانده پلیس راه شرق تهران با اعلام محدودیت های تردد گفت: عبور و مرورکامیونها برای برگشت در محور هراز از ساعت 8 صبح تا 24 ممنوع است همچنین تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز یکشنبه (13 خردادماه) تا ساعت 6 صبح شنبه 19( خردادماه ) از مسیرهای هرازو فیروزکوه ممنوع است. تردد موتورسیکلت‌های انتظامی وامدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر بلامانع خواهد بود.
محبی در ادامه افزود : تردد کلیه تریلرها از محور هراز ممنوع بوده و کامیون‌ها و کامیونت‌ها حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12تا ساعت 24 یکشنبه (13 خردادماه) و همچنین از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری و از ساعت 6 صبح روزهای و جمعه وشنبه ( 18 و 19خردادماه) تا ساعت 12 از مسیر هراز ممنوع است.
وی گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 12 ( جمعه 18 خردادماه) تا ساعت 2 بامداد ( شنبه19 خردادماه )از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده همچنین از ساعت 14 جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 19 با اعلام مأموران مستقر در محل از آب اسک به رودهن ( محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه است.
فرمانده پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به رعایت نکات ایمنی سفر خاطر نشان کرد: رانندگان در مسیرارتباطی شرق به سمت شمال در ایام تعطیلات مدیریت سفر داشته باشند .
تهرام/9441 /1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.