به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرری در حرم عبدالعظیم(ع) افزود: اسرائیل در حال سقوط و انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به بیت المقدس برای سرپوش گذاشتن روی این ضعف ها و شکست های صهیونیسم هاست.
وی با اشاره به اینکه مردم عراق و سوریه پس از سال ها جنگ و خونریزی توانستند تروریست ها و نیروهای مورد حمایت اسرئیل، آمریکا و آل سعود را از کشورشان بیرون کنند گفت: انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس فقط برای جبران این شکست ها انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه امروز بار دیگر انتفاضه مردم فلسطین در حال برگشت است اظهارداشت: پس از روشن شدن خیانت های عربستان و امارات امروز بر تمامی ملت مظلوم فلسطین روشن شده که تنها دوست و یارشان در رسیدن به آرمان های بلند قدس مردم ایران اسلامی هستند.
خطیب جمعه شهرری در ادامه به سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: رمز ماندگار امام راحل در میان مردم ایران و جهان اخلاص عمل و قیام برای خدا و اسلام بود.
شاهچراغی تاکید کرد: مسئولان کشور باید توجه ویژه ای به مباحث عدالت در جامعه داشته باشند.
به ابتکار حضرت امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هرسال به عنوان روز قدس نامگذاری شده که کشورهای اسلامی در این روز با زبان روزه، در حمایت از ملت مظلوم فسلطین اتحاد و وحدتشان را با راهپیمایی و اعتراض علیه صهیونیست ها به نمایش می گذارند.
شهرری در جنوب پایتخت واقع شده است.
تهرام/3218/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.