رئیس شورای شهر پردیس از همکاری شورا و شهرداری پردیس در احداث فاز دوم پارک فناوری به شرط بهره‌گیری از نیروهای متخصص خبرداد.

به گزارش ایلنا، سیدعلی موسوی جوردی طی نشستی با حضور جمعی از مسئولان اظهار داشت: یکی از مهمترین داشته های پردیس تحت عنوان پارک علم و فناوری در نواحی جنوبی و فاز 6 این شهر قرار دارد.

وی ادامه داد: این مرکز تولید محصولات علمی و دانش بنیان، متشکل از شرکت های پیشرو در امر فناوری های نوین در ردیف مراکز بی نظیر در این حوزه و دارای رتبه نخست کشوری است.

این مقام مسئول اضافه کرد: در حال حاضر فاز نخست پارک علم و فناوری پردیس در حاشیه آزادراه تهران – شمال استقرار داشته و شورای اسلامی شهر پردیس طی تعاملی با مسئولان ذیربط همکاری های لازم در خصوص تغییر کاربری بخشی از زمینی به مساحت 20 هکتار را در دستور کار قرار داده تا فاز دوم این مجموعه نیز احداث شود.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر پردیس، شرط ارائه خدمات مذکور از سوی شورای اسلامی شهر پردیس، بهره گیری از نیروی کار تخصصی ساکن در این شهر است، چراکه پردیس از جوانانی خلاق، فعال، تحصیلکرده و دارای تخصص های متعدد برخوردار است.

موسوی جوردی تصریح کرد: به زودی سامانه ای در شهرداری پردیس راه اندازی می شود که در آن اطلاعات شغلی شهروندان ثبت شده و با آغاز به کار مجموعه های تولیدی، امر مهم اشتغالزایی محقق شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.