حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند که با حضور نمازگزاران و روزه داران در مسجد جامع شهر برگزار شد، با اشاره به دیدار سران قوای سه گانه و مسئولان و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی با رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: در این دیدار مطالب و نکات بسیار مهمی از سوی رهبر انقلاب مطرح شد که نیاز است همه مسئولان نسبت به آن توجه ویژه داشته باشند.
وی ادامه داد: یکی از موضوعات مهمی که مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند استفاده از تجربیات گذشته است چراکه تجربه چندباره ما درباره آمریکا نشان از بی اعتمادی غرب دارد زیرا آنان هدفی جزو نابودی ملت، دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ندارند.
این مقام مسئول با بیان اینکه آمریکا میخواست اقتصاد ایران را با برجام گره بزند، گفت: تعلیق اقتصاد ایران به برجام بزرگترین اشتباه محاسباتی مسئولان دولت بود و مبنای آن اشتباه بزرگ تاریخی یعنی اعتماد به آمریکا است.
حجت الاسلام فتاح دماوندی خاطرنشان کرد: آنان خیرخواه ما نبوده و نیستند و نخواهند بود و تا روزی که ما بله قربانگوی محض آنان نشویم و تمام منافع خود را تقدیم آنان نکنیم، راضی نخواهند شد؛ آنان استقلال اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و نظامی ما را هدف گرفته اند.
وی ادامه داد: کشور ایران لقمه چربی بود که امام خمینی (ره) به اذن الهی و با مجاهدت مردم از دهان آمریکا و همپیمانانش درآورد اما امروز بعداز چهل سال آمریکا هنوز گرسنه و تشنه این لقمه است.
خطیب جمعه دماوند تصریح کرد: آمریکا همچون گرگ خونخوار برای بدست آوردن دوباره ایران خون جوانان کشور را در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی ریخت و امروز با ریختن خون دانشمندان هسته ایی و زنان، مردان و کودکان در حوادث ترورسیتی به دنبال اهداف خویش است.
وی با اشاره به ریخته شدن خون مسلمان مظلوم سراسر جهان همچون فلسطین، یمن، سوریه و...، بیان کرد: ایران چهل سال است استخوان گلوی آنان شده زیرا این کشور پرچمدار مبارزه با ظلم و استکبار است و از سوی دیگر غصه گلوگیر آمریکا رهبر مقتدر و پرنفوذ ایران اسلامی است.
حجت الاسلام فتاح دماوندی با اشاره به رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری در طی سال های اخیر، تاکید کرد: اگر مردم و مسئولان دست در دست هم به شعارهای ده سال اخیر مقام معظم رهبری عمل کنند، روزنه امید آمریکا بسته خواهد شد زیرا دشمنی آمریکا با ما ریشه دار است و مقاومت در برابر ظلم تنها راه پیشرفت ماست.
این مقام مسئول گفت: عهد شکنی آمریکا در مسئله برجام آب پاکی را روی دست همه ریخت و این کشور غربی بداند دست چدنی اش از دستکش مخملی بیرون آمده و دستش رو شده است و دیگر حنایش رنگی ندارد.
همچنین امام جمعه شهرستان دماوند در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت دست گیری و کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این ماه بهترین فرصت برای کمک و انفاق است زیرا فضیلت برتری دارد.
شهرستان دماوند با جمعیتی افزون بر 100هزار نفر در 45 کیلومتری شهر تهران واقع شده است.
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.