به گزارش ایرنا، اقبال عباسی در این پیام که یک نسخه آن روز چهارشنبه در اختیار ایرنا مرکز شهرکرد قرار گرفت افزوده است: تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی مملو از رویدادهایی است که هر یک به عنوان تابلوی افتخار ثبت و همچون سپهری پر ستاره می درخشند.
این پیام می افزاید: در این میان ، حماسه آزاد سازی خرمشهر، به عنوان نقطه عطفی به شمار می آید که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم به منصه ظهور رسید.
در این پیام آمده است: بی شک آزادی خرمشهر جاودان را باید مرهون تلاش و استقامت انسانهای خودباور و خدامحور ی دانست که پیام آزادی و آزادگی را فریاد کشیدند و در لبیک به رهبر و مقتدای خویش داستان عشق و دلدادگی به ولایت را ماندگار کردند.
این پیام افزوده است: آزادی خرمشهر نشان داد که وقتی جبهه کفر و استکبار با همه امکانات مادی، رسانه ای و نظامی خود در یک طرف و ایمان و اعتقاد راسخ به خدا و شهادت با پشتوانه مکتب حسینی و عاشورایی در طرف دیگر قرار می گیرند، پیروزی این عرصه با کسانی است که برای خدا حرکت کرده و در این راه از جان و مال خود گذشتند و برای تحقق آرمانهای نظام الهی همه هستی خود را فدا کردند.
در پایان این پیام آمده است، اینجانب با گرامیدداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن عملیات فتح خرمشهر و امام شهیدان ، سالروز این نصر بزرگ الهی را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مرم استان چهارمحال وبختیاری به خصوص خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان 8 سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیقات همگان را در مسیر پاسداشت از آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه ایزد منان مسالت می نمایم.
به گزارش ایرنا، جمعی از رزمندگان چهارمحال و بختیاری در آزادسازی خرمشهر حضور داشتند.
2097/7360
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.