به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده روز دوشنبه در پنجمین همایش تکریم و تجلیل از معلمان قرآن استان تهران در شهرری افزود: نسل جوان کشور ویژگی های منحصر به فردی مانند استفاده از تکنولوژی های روز دنیا را دارد که باید برنامه های فرهنگی مبتنی با این نسل برنامه ریزی، تدوین و اجرا شود.
وی آیات قرآن را بهترین منبع برای حل مشکلات و معضلات اجتماعی عنوان کرد و یادآور شد: قرآن انسان ها را در مشکلات مختلف دعوت به اندیشیدن، تدبر و عمل درست می کند که باید از این خصوصیات این کتاب آسمانی برای بهبود اوضاع فرهنگی کشور استفاده کنیم.
نوری زاده ادامه داد: معلمان قرآن باید آیات نورانی کلام وحی را به صورت کاربردی به جوانان آموزش دهند تا لطافت این آیات الهی باعث تبدیل فرامین قرآن به اخلاق در میان نسل جوان کشور شود.
وی با بیان اینکه جایگاه معلمان قرآن از تمامی معلمان بالاتر است، عنوان کرد: هدف از آموزش تلاوت، حفظ و قرائت قرآن باید انس و عمل به این کتاب نورانی باشد.
پنجمین همایش تکریم و تجلیل از معلمان قرآن، پیشکسوتان، مدیران موسسات و خانه های قرآن استان تهران امروز دوشنبه در حرم عبدالعظیم (ع) برگزار شد و از 20 معلم قرآنی نمونه استان تهران تجلیل شد.
/6003/3218
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.