قاسم آقاعلیخانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 25 برنامه فرهنگی و آموزشی نیز با نظارت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و به منظور پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی در واحدهای تولیدی استان اجرا شد.
وی اظهار کرد:برگزاری کارگاه های آموزشی آسیب های فضای مجازی برای دانش آموزان جامعه کارگری، کارگاه های یک روزه آشنایی دفاتر آی سی تی روستایی با خدمات رفاه اجتماعی وبرگزاری مسابقات قرآن کارگری با حضور 250 نفر از دیگر برنامه ها بودند.
وی اضافه کرد: در سال گذشته برنامه انتخاب کارگر نمونه،گروه کاری نمونه و واحد نمونه میان 950 واحد و کارگر برگزار شد و در نهایت در هر رده 2 از نفر برگزیدگان تجلیل شدند.
این مسئول ادامه داد: تجلیل از نخبگان کار و تولید، تقدیر از بانوان پیشرو در عفاف و حجاب، تجلیل از واحدهای تولیدی پیشرو در زمینه مسئولیت های اجتماعی، اعزام هزار و 200 کارگر برای دیدار رئیس جمهور،تجلیل از خانواده های شهدا،برگزاری اردوهای تفریحی و فرهنگی فرزندان کارکنان از جمله برنامه های فرهنگی و اجتماعی در سال 96 بودند.
وی افزود:برگزاری جلسات رسیدگی به اعتراضات بیمه کارگران ساختمانی وهماهنگی با وزارتخانه برای بررسی یارانه های قطع شده از جمله دیگر برنامه های این اداره در سال گذشته بود.
اظهار کرد: این اداره کل در سال جاری برنامه های خود را با محوریت ارتقاء سلامت و نشاط جامعه کار و تولید در سطح استان اجرایی می کند.
حدود 60 هزار کارگر در سه هزار و 600 واحد تولیدی و صنعتی استان قزوین فعالیت دارند.
6101/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.