به گزارش ایرنا، شکراله حسن بیگی روز چهارشنبه در نشست ستاد فرهنگی اجتماعی مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی استان تهران با بیان اینکه باید برای مقابله با آسیب های اجتماعی هدفمند و با برنامه عمل کرد گفت: تشکیل اتاق های فکر از سوی نهادها برای چاره اندیشی ضروری است.
وی گفت: نهادهای دولتی متولی در امور اجتماعی و عضو ستاد ساماندهی آسیب های اجتماعی موضوعات کارشناسی خود را با تمرکز بر تبیین وضع موجود،معرفی آسیب مورد نظر،راهکارهای مقابله با آن آسیب و اقدامات انجام شده تاکنون را مورد توجه قرار دهند.
حسن بیگی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب خواستار کار فوق العاده برای رفع معضلات و آسیب های اجتماعی شده اند افزود: نهادهایی مثل نیروی انتظامی تهران بزرگ اقدام به تشکیل اتاق فکر کرده اند و این میتواند الگویی برای سایر نهادها باشد.
وی گفت: دفتر اجتماعی حوزه سیاسی استانداری تهران نیز با تشکیل هیات اندیشه ورز برای رفع این معضلات برنامه ریزی کرده است و آمادگی دارد تا طرح های نهادها را برای اعلام نظر و بررسی دریافت کند.
حسن بیگی همچنین با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی گفت: همه مسئولان شهرستان ها از جمله فرمانداران آماده پردازش مسائل فرهنگی در این هفته باشند و با تشکیل ستادهای فرهنگی، اجتماعی برای مدیریت آسیب های اجتماعی در شهرستان ها برنامه محورعمل کنند.
تهرام/6139 /1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.