به گزارش روز سه شنبه ایرنا از استانداری تهران، عیسی فرهادی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به طرح راه اندازی مجتمع فوریت های خدمات اجتماعی گفت: دانشگاه علوم پزشکی از ستون های اصلی این مجتمع است.
وی با بیان اینکه فعالیت مجتمع فوریت های خدمات اجتماعی متفاوت از اقدامات ستاد مبارزه با مواد مخدر در جمع آوری معتادان است افزود: مجتمع در مسیر انجام فعالیت هایش اگر در میان آسیب دیدگان جمع آوری شده با معتاد متجاهر مواجه شود، آنها را برای طی مسیر درمان و ساماندهی تحویل ستاد می دهد.
فرماندار تهران با تاکید بر تحقق مشارکت، تعامل و هماهنگی دستگاه‌های ذیربط در امر مقابله با آسیب‌های اجتماعی در مجتمع فوریت‌های اجتماعی گفت: بخش اعظم اهداف مجتمع محقق شده، اما لازم است که دستگاه‌های ذیربط در امر مقابله با آسیب‌های اجتماعی همکاری بیش از پیش داشته باشند.
گفتنی است، مجتمع فوریت های خدمات اجتماعی با هدف ساماندهی کارتن‌خواب‌ها، زنان بد سرپرست، کودکان کار و متکدی فعال شده است. شهرداری تهران، بهزیستی، نیروی انتظامی ، دستگاه قضایی، دانشگاه علوم پزشکی، کمیته امداد، اداره اتباع و ستاد مبارزه با مواد‌مخدر، اعضای فعال این مجتمع هستند و فرمانداری تهران نیز به‌عنوان هماهنگ‌کننده بین این دستگاه‌ها عمل می کند.
تهرام/6139//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.