به گزارش ایرنا، همزمان با سراسر کشور مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان دماوند در تظاهراتی که در مسیر مسجد جامع شهر تا میدان 17 شهریور برگزار شد؛ بدعهدی و گستاخی آمریکای جنایتکار در خروج از برجام و تهدید ملت بزرگ ایران را با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل محکوم کردند.
نمازگزاران در بیانیه ای اعلام کردند: اقدام رئیس‌ جمهور ابله آمریکا در خروج یک‌جانبه از برجام با هدف تشدید جنگ روانی و فشار اقتصادی مضاعف بر ملت مقاوم ایران اسلامی بوده ، اما باید بداند که این ملت آگاه و هشیار در برابر اهداف غرب ایستاده است.
آنان تاکید کردند: اظهارات اخیر آمریکا، بیانگر خوی استکباری و اصلاح‌ناپذیر بودن آن و از سوی دیگر، اثبات حقانیت آرمان استکبارستیزی انقلاب اسلامی و مواضع حکیمانه و هوشیاری رهبر معظم انقلاب است.
همچنین حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوند، امام جمعه شهرستان دماوند با تاکید بر ایستادگی ملت ایران در پای آرمان‌های نظام مقدس اسلامی٬ تصریح کرد: دشمن جرات حمله نظامی ندارد و تنها هدفش ناامید کردن مردم از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی بر بشارت رهبر معظم انقلاب بر آینده روشن کشور تاکید کرد و گفت: آحاد امت دشمن‌شناس و همیشه حاضر در صحنه، محکومیت خود را در برابر دشمنان کینه‌توز با حضور در راهپیمایی اعلام کردند و دفاع از امنیت و منافع ملی را پیام خود می دانستند.
امام جمعه شهرستان دماوند گفت: امروز وظیفه ما همت و کار مضاعف است؛ جهاد اقتصادی، تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی باید سرلوحه کار قرار گیرد.
شهرستان دماوند با جمعیتی افزون بر 100هزار نفر در 45 کیلومتری شهر تهران قرار گرفته است. این شهرستان از شمال با استان مازندران، از شرق با شهرستان فیروزکوه، ازجنوب با استان سمنان و از غرب با شهرستان شمیرانات و تهران همسایه است که این شهر از2بخش مرکزی و رودهن تشکیل می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7246/ 6139 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.