محمود قانبیلی روز شنبه در گفت و گوبا ایرنا اظهار کرد: با توجه به مناسب بودن قیمت اقلام ارائه شده و درآمد زایی برای فروشندگان بومی هیچ تصمیمی برای تعطیلی دائمی پنج شنبه بازار بومهن نداریم و به زودی این بازار در روز دیگری از هفته در محل جدید به کار خود ادامه می دهد.
وی در خصوص شرایط ساماندهی روز بازار جدید گفت: نظارت بر رعایت بهداشت موادغذایی عرضه شده، درج مشخصات کامل کسبه و ثبت نام تعداد معینی ازکسبه برای دریافت غرفه از شرایط این بازار است.
قانبیلی با اشاره به اولویت‎های تعیین شده اظهار کرد: ساکنان شهر بومهن و روستاهای اطراف، زنان سرپرست خانوار، زنان بد سرپرست، افرادی که تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار دارند، کار آفرینان، تولید کنندگان بومی منطقه و تولید کنندگان صنایع دستی در اولویت ثبت نام غرفه های روز بازار با قیمت مناسب قرار دارند.
وی با اشاره به مشکلات ایجاد شده در خصوص پنجشنبه بازار بومهن اظهار کرد: شکایت کسبه مغازه‌ دار، ایجاد ترافیک در محدوده بازار و ارائه اجناس نامرغوب توسط بعضی از غرفه داران، اعضای شورا را متقاعد به تعطیلی پنجشنبه بازار کرد.
قانبیلی افزود: در پی نگرانی کسبه این بازار از آینده کاری خود و برای جلوگیری از بسته شدن آن جلساتی در فرمانداری با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بومهن تشکیل و مقرر شد برای جلوگیری از آسیب رسانی اقتصادی، تا جانمایی بازار روز جدید، کسبه درهمان محل به کار خود ادامه بدهند.
تهرام/ 9441//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.