به گزارش ایرنا از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران اون کنگ یانگ روز دوشنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر تهران اظهارکرد: قطعا مدیریت شهری با جمعیت قریب به 10 میلیون نفر کار آسانی نخواهد بود اما با وجود ساختاری منسجم در شورای شهر و نیز با وجود کمیسیون های تخصصی انتظار می رود این مدیریت با مشکل مواجه نشود.
وی با اشاره به سخنان علیخانی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا مبنی بر ازدیاد تعداد خودروها و موتورسیکلت ها در تهران افزود: این معضلی است که بیشتر شهرهای دنیا با آن دست به گریبان هستند اما راهکار کاهش حضور خودروها در سطح شهر کاهش ترافیک توسعه حمل و نقل عمومی است.
سفیر سنگاپور عنوان کرد: تقویت سیستم حمل و نقلی مترو و نیز اتوبوس رانی و در کنار اینها ایجاد سیستم حمل و نقلی اوبر (تاکسی آنلاین) حائز اهمیت است که با استفاده از این سیستم ها سرعت حمل و نقل شهری افزایش خواهد یافت و در نتیجه ترافیک کاهش پیدا می کند.
یانگ همچنین با برشمردن سه عامل مهم در کارایی مدیریت شهری گفت: هماهنگی نهادهای شهری، ارتباط بین مناطق داخلی و پیرامونی، ارتباط با مردم سه عاملی است که می تواند موجبات موفقیت مدیریت شهری را فراهم کند.
یانگ یادآور شد: ارتباط با مردم ایجاد فرصت برای شهروندان در جهت پیشبرد برنامه های توسعه خواهد بود در کشور شما (ایران) با توجه به قانون اساسی که بر مبنای دین و مذهب است حضور زنان در این عرصه بسیار حائز اهمیت خواهد بود.
سفیر سنگاپور افزود: روند شهر نشینی در کشورهای جنوب شرق آسیا بسیار پر سرعت بوده لذا باید در این زمینه ارتباط های خوبی با شهرهای دیگر نظیر تهران داشته باشیم و این تجربیات را در اختیار دیگر شهر ها بگذاریم .
وی خاطر نشان کرد: ما آمادگی داریم که همکاری های همه جانبه با مدیریت شهری تهران داشته باشیم و امیدواریم در آینده ای نزدیک پذیرای نمایندگان شورای شهر تهران باشیم.
خبرنگار: معصومه آقا امینی**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7244//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.