علیرضا راه پیما روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا علت این حادثه را شیطنت دانش آموزان عنوان کرد و افزود: یکی از دانش آموزان هنرستان شهید رجایی منطقه 18 تهران، قرص برنج به همراه خود داشته و پیش از آغاز کارگاه آموزشی با تحریک سایر دانش آموزان، قرص برنج را در آب حل کرده و گازهای سمی متصاعد شده از آن باعث مسمومیت افراد حاضر در محیط کارگاهی می شود.
وی گفت: هنرآموز حاضر در محیط کارگاه، به محض اطلاع از موضوع به کمک معاون مدرسه، دانش آموزان را از محیط خارج و به حیاط مدرسه هدایت کرده و ظرف حاوی قرص برنج را در داخل سطل زباله معدوم می کند.
راه پیما اظهار کرد: به دلیل شرایط نامساعد دانش آموزان در پی وقوع این حادثه، عوامل اورژانس در مدرسه حاضر شده و با کمک مسئولان منطقه، 15 نفر از دانش آموزانی که دچار مسمومیت شدند به بیمارستان لقمان و 2 نفر دیگر به بیمارستان بهارلو منتقل شده و تحت مداوا قرار گرفتند.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: شرایط عمومی دانش آموزانی که دچار مسمومیت شدند پس از مداوا مناسب است و همه آنان از بیمارستان مرخص و به منزل منتقل شدند.
وی افزود: شرایط عمومی معاون و هنرآموز مدرسه نیز که دچار مسمومیت شدند نیز پس از مداوا مساعد است.
راه پیما با بیان اینکه همه مسئولان منطقه 18 تهران در جریان و پیگیر موضوع مسمومیت دانش آموزان در پی استنشاق گاز قرص برنج هستند، اظهار کرد: این حادثه به علت بی انضباطی و شیطنت دانش آموز رخ داده و ضمن تذکرات لازم به دانش آموز از او تعهد گرفته خواهد شد.
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.