سرپرست آموزش و پرورش قائنات آخرین وضعیت دانش‌آموزان مصدومِ حادثه واژگونی مینی‌بوس را تشریح کرد.

احمدی سرپرست آموزش و پرورش قائنات در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره سانحه واژگونی مینی‌بوس حامل دانش آموزان در کیلومتر 80 محور فرعی بیرجند-موسویه گفت: این مینی‌بوس سرویس دانش‌آموزان نبوده و سرویس بین‌شهری بوده که دانش‌آموزان نیز در آن بوده‌اند.

وی تصریح کرد: مینی‌بوس بین‌شهری از روستای چاهک موسویه به قومنجان در حال حرکت بوده که به دلایلی که هنوز مشخص نیست، واژگون می‌شود و برای مسافران و دانش‌آموزان ما هیچ اتفاقی نیفتاده است.

احمدی گفت: دانش‌آموزان از روستای چاهک موسویه به قومنجان می‌رفتند که مینی‌بوس دچار سانحه می‌شود و خوشبختانه همه دانش‌آموزان این مینی‌بوس اکنون حال‌شان خوب است و صدمه ندیده‌اند.

سرپرست آموزش و پرورش قائنات با اشاره به اینکه دانش‌آموزن حادثه دیده به مدرسه رفتند، گفت: مینی‌بوس بین‌شهری از روستای چاهک موسویه به قومنجان در حال حرکت بوده که به دلایلی که هنوز مشخص نیست، واژگون می‌شود و برای مسافران و دانش‌آموزان ما هیچ اتفاقی نیفتاده است.

احمدی‌فر درباره وضعیت دانش‌آموزان دختری که در این حادثه مصدوم شده‌بودند، گفت: دو تن از دانش‌آموزان در این سانحه مصدوم شده‌بودند که به بیمارستان منتقل و پس از معاینه و عکسبرداری و اطمینان از صحت آنان به مدرسه بازگشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.