محسن محمدیان عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور ایجاد فضای مناسب بصری و متناسب با این ایام فرخنده نیمه شعبان با استفاده از طرح های متنوع فرهنگی، فضاسازی ایستگاه های مترو تهران و حومه به شکل قابل توجهی انجام شده است.
وی تصریح کرد: نمایشگاه عکس انتظار با تصاویری از برگزاری جشن های مردمی نیمه شعبان و همچنین نمایشگاه عکس قاب فیروزه ای با موضوع مسجد مقدس جمکران و نمایشگاه پوستر طلوع با مضمون انتظار، میزبان نگاه مسافران در گذرگاه های فرهنگی مترو است.
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه همزمان با فرا رسیدن جشن نیمه شعبان و میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، اجرای موسیقی سنتی توسط گروه ماه چابین در ایستگاه های منتخب اجرا می‌شود افزود: این برنامه با اجرای قطعاتی در مدح امام زمان (عج) و انتظار از امروز (دوشنبه) در ایستگاه دروازه دولت و فردا (سه شنبه) در ایستگاه امام خمینی (ره) میزبان مسافران مترو است.
وی خاطرنشان کرد: گروه همخوانی و سرود نیز با اجرای قطعاتی با موضوع انتظار امروز در ایستگاه شهید بهشتی و فردا (سه شنبه) در ایستگاه تئاتر شهر برای شهروندان و مسافران محترم اجرا دارند.

**برپایی نمایشگاه پوستر برگردیم به کتاب در شهر زیر زمینی
محمدیان در ادامه از برپایی نمایشگاه پوستر با عنوان برگردیم به کتاب همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب خبر داد.
وی یادآور شد: این نمایشگاه با هدف معرفی کتاب در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در گذرگاه فرهنگی ایستگاه میدان انقلاب اسلامی برپا شده است.
محمدیان با اشاره به اینکه سکوها و قطارهای مترو با مضامین فرهنگی مرتبط با کتاب فضاسازی می‌شود افزود: به منظور سهولت در دسترسی مسافران مترو به محل برگزاری نمایشگاه کتاب، نسبت به اطلاع رسانی از طریق فضاسازی محیطی نیز اقدام شده است.
سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 12 تا 22 اردیبهشت 97 در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود و مسافران مترو از طریق دو ایستگاه شهید بهشتی و مصلای امام خمینی (ره) به نمایشگاه دسترسی خواهند داشت.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.