به گزارش ایرنا ، مسعود مرسل پور روز شنبه در همایش روز ملی شوراهای اسلامی که در محل فرمانداری قرچک برگزار شد اظهار کرد: اعضای شوراهای اسلامی که با بطن جامعه و با آراء مستقیم مردم انتخاب شده اند، امانت دارانی هستند که باید با خدمت رسانی صحیح به مردم ، این امانت را به خوبی محافظت کنند.
وی افزود: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور در تمامی عرصه های خدمت رسانی و با تلاش خستگی ناپذیر ، خدمات شایسته ای را به مردم ارائه کرده اند و این خدمت رسانی زمانی نمود بیشتری دارد که در مسیر قانون شکل گیرد.
وی بیان کرد: شوراهای اسلامی به عنوان منتخبین مردم وظیفه دارند تا علاوه بر بعد نظارتی، همراه ادارات در خدمت رسانی به مردم باشند و با مشارکت سازنده، گره های کور خدمت رسانی به جامعه را باز کنند.
مرسل پور بیان کرد: دور شدن اعضای شورای اسلامی از ادارات تنها خدمت رسانی به مردم را با مشکل مواجه می کند و وحدت بین مسئولان را خدشه دار می سازد.
وی با اشاره به توجه ویژه دولت به مناطق روستایی و اختصاص اعتبارات مناسب به این مناطق گفت : اعتباراتی که به مناطق شهری و روستایی ارائه می شود لازم است تا با مدیریت و برنامه ریزی مناسب هزینه شود تا بیشترین اثر گذاری را در زندگی مردم داشته باشد.
فرماندار قرچک همچنین از احداث بیمارستان تخصصی کودکان در بخش مرکزی این شهرستان نیز خبر داد.
وی گفت : بیمارستان تخصصی کودکان با مشارکت مالی تمامی روستاهای شهرستان احداث می شود که پیش نویس تفاهم نامه آن با وزارت بهداشت آماده شده و به زودی کارهای اداری برای آغاز عملیات احداث آن انجام می شود.
در تقویم رسمی ایران اسلامی ، روز نهم اردیبهشت به عنوان روز شوراها نامگذاری شده است.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
علاوه بر شهر قرچک ، 9 روستای این شهرستان دارای شورای اسلامی است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.