عباسعلی باقری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش شهر تهران، اظهار داشت: تلاش می کنیم یک هزار نفر از این معلمان به کار خود ادامه دهند که در صورت تحقق این امر، امسال 4 هزار نفر از معلمان شهر تهران بازنشسته خواهد شد.
وی جذب حدود 600 نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان را یکی دیگر از اقدامات برای جبران کسری نیروی انسانی آموزش و پرورش تهران عنوان کرد و گفت: در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش، جذب 850 نفر(سهمیه) برای شهر تهران درنظر گرفته شده که امیدواریم این مهم نیز تا مهرماه امسال انجام شود.
باقری با بیان اینکه آموزش و پرورش تهران به نیاز بیشتر این مجموعه برای جذب مرد به خصوص در دوره ابتدایی، افزود: دراین زمینه تسهیل شرایط انتقال و پذیرش نیرو از شهرستان ها به تهران نیز از جمله اقدامات موثر برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز است.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درباره جذب نیروهای حق‌ التدریسی آزاد نیز گفت: حدود یک هزار و 400 نفر از این نیروها طی سال های گذشته جذب شدند.
وی با اشاره به پرداخت معوقات نیروهای حق التدریس آموزش و پرورش شهر تهران، اظهار داشت: حقوق نیروهای حق التدریس آزاد(غیررسمی) این اداره کل به صورت کامل پرداخت شده است.
باقری افزود: معوقات نیروهای شاغل(رسمی) نیز تا پایان آبان 96 پرداخت شده و با پیگیری های انجام شده مابقی معوقات به زودی پرداخت خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: در خصوص حق الزحمه امتحانات نیز درحال پیگیری برای تامین مالی و پرداخت هستیم.
به گزارش ایرنا، بیش از یک میلیون و 100 هزار دانش آموز در مدارس شهر تهران مشغول تحصیل هستند.
تهرام/7245**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.