به گزارش خبرنگار ایرنا؛ آیین زنگ تحرک شهروندی به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی شهرداری تهران و با هدف توسعه ورزش همگانی و گرامیداشت هفته سلامت، صبح امروز به صورت همزمان در یک هزار و 500 بوستان مناطق 22 گانه پایتخت برگزار شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران در آیین زنگ تحرک شهروندی بوستان قائم منطقه 18، گفت: تشویق مردم به فعالیت بدنی و ورزشی ضمن از بین بردن کم تحرکی، موجب افزایش نشاط و شادابی خانواده می شود.
ولی الله شجاع پوریان افزود: انجام فعالیت های ورزشی همگانی در بوستان های شهر تهران و فضاهای شهری ایجاد شده به طور قطع نقش قابل توجهی در افزایش سطح بهداشت و سلامت و کاهش بیماری در جامعه دارد.
وی اظهار داشت: آیین زنگ تحرک شهروندی امروز و با حضور بیش از 4 هزار شهروند تهرانی برای انجام ورزش و فعالیت بدنی به صورت همزمان در یک هزار و 500 بوستان شهر برگزار شد.
محمدصادق حسنی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران نیز دراین آیین گفت: 2 هزار و 300 بوستان شهر تهران با عنوان خانه های ورزش برای حضورو فعالیت های ورزشی شهروندان آماده سازی و تجهیز شده است.
به گفته وی، بیش از یک هزار و 300 بوستان ها از این تعداد مختص حضور و فعالیت ورزشی بانوان است.
ویژه برنامه فرهنگی، ورزشی زنگ تحرک شهروندی با حضور جمعی از شهروندان و معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری، محمود میرلوحی و محمدجواد حق شناس اعضای شورای شهر، سرپرست سازمان ورزش شهرداری و شهردار منطقه 18 تهران در بوستان قائم برگزار شد.
به گزارش ایرنا، در پایان این همایش ورزشی با انجام قرعه کشی به 20 نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.
تهرام/7247**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.