به گزارش ایرنا، محمد حسین مقیمی روز دوشنبه در همایش خیرین سلامت درمرکز بین المللی همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران بر همکاری همه بخش ها برای تحقق درمان و بهداشت مناسب تاکید کرد.
وی با بیان اینکه برای اجتماعی کردن درمان و سلامت باید شاهد مشارکت عامه مردم باشیم افزود: همکاری جمعی همه نهادها و بخش های مختلف مردمی و دولتی منجر به رفع مشکلات بهداشتی و درمانی می شود.
مقیمی گفت:استان تهران مخصوصا در شهرستان های آن از نظر امکانات بهداشتی و درمانی با کمبودهای جدی مواجه است و همه دست اندرکاران باید با تلاش جدی در یک بازه زمانی 5 ساله شاخص ها را ارتقا دهند.
مقیمی با اشاره به اینکه مجمع خیرین سلامت استان تهران باید با تلاش موثر باعث بالا رفتن استانداردها در زمینه بهداشت و درمان شود گفت: مجمع سلامت استان ها بر اساس تفاهم نامه وزیر بهداشت و درمان و وزیر کشور شکل گرفت که به سرپرستی استانداران در استان ها فعال است.
وی گفت: اگر چه دانشگاه ها کارهای تحقیقاتی و پژوهشی زیادی انجام داده اند اما دانشگاه های علوم پزشکی بخاطر درگیری با مسائل جنبی از مسائل اصلی غافل شده اند.
نخستین همایش خیرین سلامت استان تهران امروز (دوشنبه )با هدف ارتقای شاخص های درمانی و بهداشتی استان تهران با حضور سید حسن هاشمی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، محمد حسین مقیمی استاندار تهران و جمعی از مسئولان و کارکنان وزارت بهداشت درمرکز بین المللی همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.
تهرام/6139 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.