به گزارش ایرنا، تردد خودروها در بسیاری از معابر اصلی شهر ورامین از جمله بلوار شهید باهنر، میدان امام حسین (ع)، اسفندآباد و روغنکشی به دلیل آبگرفتگی و ایجاد ترافیک سنگین، به کندی انجام می شود.
همچنین آبگرفتگی تعدادی از زیرگذرهای سطح شهر ورامین براثر بارش شدید باران منجر به مسدود شدن مسیر شده به نحوی که تردد معدود خودور دراین زیرگذرها نیز به سختی انجام می شود.
معاون خدمات شهری شهرداری ورامین در خصوص آبگرفتگی معابر به خبرنگار ایرنا گفت: عوامل خدمات شهری شهرداری از ساعات اولیه امروز با حضور در سطح شهر، مشغول رفع گرفتگی کانال ها و انتقال آب در معابر هستند.
سید ابوالفضل قاسمی افزود: البته آبگرفتگی معابر شهر ورامین با توجه به اجرای طرح شبکه جمع آوری آب های سطحی شهر ورامین در سال گذشته، بسیار کاهش یافته، هرچند در مناطقی مانند میدان امام حسین(ع) که کانال کنار معبر ظرفیت انتقال حجم بالای آب را ندارد، شاهد آبگرفتگی وسیع هستیم.
بهنام کرمانی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ورامین نیز دراین خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: نیروهای امدادی سازمان آتش نشانی نیز به منظور همکاری با عوامل شهرداری ورامین برای رفع مشکل آبگرفتگی معابر در مناطق موردنیاز مستقر و مشغول کار شده اند.
به گزارش اداره هواشناسی ورامین، طی دو روز اخیر بیش از 12 میلی متر باران در مناطق مختلف این شهرستان باریده است.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.