محمد رضا نجفی روز دوشنبه در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران که در فرمانداری شهر ری برگزار شد به خبرنگار ایرنا افزود: روز گذشته جلسه ای با مشارکت نمایندگان تهران و اعضای شورای شهر در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد و تمامی اعضا معتقد بودند که شهردار آینده تهران باید براساس شاخص ها از یک عملکرد و حضور اثر بخشی برخوردار باشد.
وی در مورد گزینه های احتمالی شهرداری تهران از جمله محسن هاشمی، حناچی، بی طرف نیز گفت: تمامی این نامزدها دارای صلاحیت و قابلیت برای اداره شهرداری هستند و اینکه کدام یک از این افراد در مسیرانتخاب و جز گزینه ها قرار گیرد در حال بررسی است.
به گفته نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، هم اکنون محدودیتی در خصوص گزینه ها وجود ندارد و کسانی که رزومه و نیروهای شناخته شده هستند مورد بررسی قرار خواهند گرفت.
نجفی بدون ذکر نام گزینه های موجود در پست شهرداری تهران اظهار کرد: هم اکنون رزومه 4 تا 5 گزینه در حال بررسی است و ترجیح می دهیم در حال حاضر به اسامی نامزدها ورود نکنیم.
گزارش ایرنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران هفته گذشته با پذیرش استعفای نجفی، «سمیع الله حسینی مکارم» معاون مالی و اقتصاد شهری شهردار را به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب کردند.
پس از آن و در روزهای اخیر، فهرستی با عنوان گزینه های انتخاب شهردار تهران در فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و برخی از رسانه ها منتشر شد که نام محمدرضا عارف، محسن هاشمی و شهیندخت مولاوردی دستیار رئیس جمهوری نیز در میان آنها به چشم می خورد.
شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران و کمیته برنامه ریزی شهرستان ری امروز دوشنبه با حضور مقیمی استاندار تهران، جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، علیجانی زمانی، ذوالقدر، نجفی و میرزایی نماینده های تهران در مجلس شورای اسلامی و معاونان استاندار تهران و جمعی از روسای ادارات شهرستان ری در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
7247/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.