به گزارش ایرنا، مهدی مجیدی روز چهارشنبه در اولین جلسه شورای اداری شهرستان ری در سال جاری اظهار کرد: دهیاران بر اساس شاخص های فرهنگی و اجتماعی ابلاغ شده باید سند توسعه روستاها را برای ارائه در سازمان مدیریت کشور تنظیم کنند.
وی ادامه داد: توسعه پایدار روستاها در وهله اول نیازمند تدوین و تنظیم سند توسعه آنها است تا بر اساس آن ظرفیت ها و پتانسیل های اجتماعی و فرهنگی هر روستا مشخص شود و دولت بر اساس آن به این مکان ها خدمات ارائه کند.
مجیدی در ادامه از راه اندازی اتوماسیون اداری شهرستان ری به همت استانداری تهران خبر داد و عنوان کرد: روسای ادارات شهرستان باید هر چه سریع تر برای صرفه جویی و بهره وری بیشتر از این اتوماسیون اداری در انجام امور شهرستان استفاده کنند.
وی در بخش دیگر سخنان خود به ممنوعیت کشت برنج در شهرستان ری اشاره کرد و افزود: فرمانداری شهرستان ری بر اساس قانون الگوی کشت جهاد کشاورزی با هرگونه کشت برنج و آبیار با آب های نامتعارف به شدت برخورد خواهد کرد و کشاورزان متخلف را به مراجع قضایی معرفی خواهد کرد.
مجیدی با بیان اینکه آبیاری زمین های کشاروزی با آب های نامتعارف باعث از بین رفتن خاک می شود اظهار کرد: فرمانداری شهرستان ری زمین های کشاورزانی که با آب های نامتعارف آبیاری می شوند را بدون هیچ گونه درنگی تخریب خواهد کرد.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از 860 هزار نفر از مهمترین شهرستان مذهبی و سیاسی استان تهران است که دارای چهار شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.