به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری 125، داود بختیاری اظهار کرد: همسایه ها در ساعت 7:05 دقیقه صبح امروز با دیدن دود و آتشی که از قسمت حیاط و ساختمان پشتی این منزل مسکونی واقع در یاخچی آباد، خیابان میثاق جنوبی بلند می شد، با سازمان آتش نشانی تهران تماس گرفته و درخواست کمک کردند که بی درنگ ستاد فرماندهی این سازمان، آتش نشانان ایستگاه های 82 و 22 را به محل آتش سوزی روانه کرد.
وی تصریح کرد: هنگام رسیدن نیروهای آتش نشانی در محل حادثه مشاهده شد که یک منزل مسکونی سه طبقه قدیمی به وسعت تقریبی 90 متر مربع از قسمت حیاط دچار آتش سوزی شده، آتش به داخل واحد مسکونی طبقه همکف سرایت کرده وهمچنین آتش سوزی به یک منزل مسکونی که در پشت این ساختمان واقع بود، گسترش یافته بود.
وی در ادامه بیان کرد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله با تجهیزات کامل از قسمت پشت ساختمان و از قسمت کانون آتش با استفاده از چند رشته لوله آبدهی به مقابله با شعله های آتش پرداخته و این آتش سوزی را کاملا خاموش و از سرایت آن به نقاط دیگر جلوگیری به عمل آوردند.
بختیاری با بیان اینکه این آتش سوزی هیچگونه خسارت جانی نداشت، افزود: آتش نشانان پس از مهار کامل آتش، بوسیله فن های فشار مثبت دودهای ناشی از این آتش سوزی را به بیرون ساختمان تخلیه کردند.
وی گفت که کارشناسان آتش نشانی پس از خاموش شدن کامل این آتش سوزی به بررسی علت بروز این حادثه و نیز برآورد میزان خسارت وارده مشغول شدند.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.