به گزارش ایرنا، احمد مسجدجامعی روز یکشنبه در پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و نخستین جلسه علنی این شورا در سال 97 که به بررسی موضوع استعفای شهردار تهران اختصاص دارد، افزود: نجفی را هیچگاه مضطرب ندیدم و همیشه وی تواضعی دارد که فضا را اخلاقی می کند.
وی با بیان اینکه رفتار نجفی بدور از بزرگنمایی بود، اظهار کرد: بزرگنمایی در مدیریت کشور ما همیشه بوده اما ایشان همیشه بدورازاین مساله بودند
وی با اشاره به فعالیت شهردار تهران در ماه‌های اخیر گفت: در بحث نوروزگاه، هیچگاه نوروز فضای بیرونی نداشت؛ که دیدیم نوروزگاه ها بدون حاشیه برگزار شد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: در مدتی که در خدمت مردم بودم هیچگاه ندیدم به سرعت بالاترین مقام شهرداری را به دادگاه احضار کنند؛ البته ایشان همیشه می گفتند امیرالمومنین را هم دادگاه خواست و ایشان در دادگاه حاضر شد.
وی گفت: ادب رفتاری آقای نجفی در پذیرفتن نظر مردم حتی در نام گذاری یک کتابخانه را شاهد بودیم.
مسجدجامعی افزود: درهفت ماه گذشته در شهرداری نظریه شهری، مشارکت محور و مبتنی بر نظر مردم را شاهد بودیم، بحث احترام به حقوق شهروندان را داشتیم و در بحث زنان شاهد توجه به زنان نام آور بودیم.
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه تاکید کرد: با توجه به عملکرد نجفی، استعفای وی از موضع تواضع است و انتخاب ما در مورد ایشان انتخاب درستی بوده است.
مسجدجامعی گفت: ایشان با منافع برخی گروه های بزرگ که کاری هم به چپ و راست ندارند، درگیر شده و همه چیز به ساختاری که نجفی ایجاد کرده بر می گردد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه من از ایشان می خواهم بمانند، افزود: اولویت ما ایشان است، اما اگر نشد از ایشان می خواهیم که خود راهنما باشند.

* صدراعظم نوری:به استعفا شهردار نه قاطع می دهیم
عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه از اقدامات شهردار تهران حمایت می کنیم تاکید کرد: به استعفای شهردار تهران نه قاطع می دهیم.
زهرا صدراعظم نوری دراین جلسه در مخالفت با استعفای شهردار تهران افزود: این نوع بیماری، بیماری رجال سیاسی کشوراست و رده های بالا این بیماری را داشته و درمان کرده اند.
وی اظهار کرد: اعتقاد دارم به عنوان شهردار تهران و تیم جدید شهرداری به کار خود ادامه دهند زیرا تداوم این رویه به صلاح شهر و شهروندان است.
عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: زمانی که نجفی مسئولیت شهرداری تهران را پذیرفت شعار امید، مشارکت و شکوفایی دادند و با حمایت شورا در برابر تمام شایعات و فشارهای روانی محکم ایستادند.
وی گفت: شهرداری با حاکمیت قانون از اعمال سلیقه های فردی جلوگیری کرد و بر شایسته سالاری و اصلاح فرآیندها تاکید کرد.
صدراعظم نوری با بیان اینکه شفاف سازی، مسئولیت پذیری و حاکم کردن عدالت یاداور شد و اظهارداشت : این اقدامات موجب جلوگیری از رانت خواری و فراهم کردن دسترسی آزاد به اطلاعات شد.
وی افزود: استعفای شهردار تهران نیز نشان از مسئولیت پذیری وی است و ما را مصر می کند که خواهان ادامه این خدمات باشیم.
پنجاه و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران و نخستین جلسه این شورا در سال 97 به منظور بررسی موضوع استعفای شهردار تهران روز یکشنبه به ریاست محسن هاشمی رفسنجانی در حال برگزاری است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7244/۹۳۵۳ /7245 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.