به گزارش ایرنا، محسن هاشمی رفسنجانی روز دوشنبه در حاشیه آئین بهره برداری از پل های غیرهمسطح بزرگراه شهید خرازی با 45 متری باقری(غرب تهران) در جمع خبرنگاران افزود: البته این اعتبار، اگر پروژه جدیدی تعریف و یا به تعداد آنها اضافه شود، تغییر می کند.
وی اظهار کرد: در صورت تاخیر در اجرا و بهره برداری از پروژه های عمران شهری، این رقم به 30 هزار میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.
رییس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: امیدواریم با افزایش درآمد شهرداری تهران از محل درآمدهای پایدار، شاهد اجرا و بهره برداری به موقع از پروژه های عمران شهری پایتخت باشیم.

* تهران به سمت توسعه قلمرو عمومی حرکت خواهد کرد
معاون فنی و عمران شهردار تهران نیز در این آیین با اشاره به تغییر رویکرد مدیریت جدید شهری در حوزه فنی و عمرانی، گفت: تهران به سمت توسعه قلمرو عمومی حرکت می کند.
پیروز حناچی افزود: این تغییر رویکرد در راستای توجه به شهروندان به عنوان حلقه سوم و ایجاد فضای شهری برای آنان انجام می شود.
وی تصریح کرد: علاوه بر اصول مهندسی در پروژه های عمرانی به ایجاد خلاقیت و جاذبه در پروژه ها نیز توجه می شود.
به گزارش ایرنا، پروژه احداث پل های تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید خرازی با محور 45 متری شهید باقری در غرب پایتخت روز دوشنبه طی مراسمی با حضور شهردار و رییس شورای اسلامی شهر تهران به بهره برداری رسید.
برای اجرا و بهره برداری از این پروژه عمران شهری اعتباری در حدود 40 میلیارد تومان هزینه شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری - انتشار: محسن فتاحی
تهرام/9353/1109**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.