ابراهیم شیخ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درخصوص دستاوردها و
نتایج سیزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی افزود: تلاش می شود تجارب و دانش حاصل از این کنفرانس از طریق مشارکت حرفه ای منابع انسانی با انجمن مدیریت منابع انسانی و اساتید این حوزه به مدیریت شهری منتقل شود.
وی ادامه داد: در گام بعدی در راستای پیوند بدنه مدیریت انسانی شهرداری تهران با متخصصان این حوزه اقدام خواهد شد.
معاون شهردار تهران تصریح کرد: در حقیقت شهرداری تلاش می کند میان بدنه منابع انسانی شهرداری و سازمان های حرفه ای این حوزه ارتباط برقرار کند تا بتواند وارد شبکه های ملی و جهانی منابع انسانی شود.
شیخ یکی دیگر از ویژگی های این کنفرانس را میزان مشارکت در آن ذکر کرد و گفت: در این دوره بیش از هزار نفر از معاونین منابع انسانی مدیریت شهری و سایر سازمانهای کشور در2روز این کنفرانس حضور پیدا کردند که در مقایسه با دوره های قبل بیشتر بوده است
وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های دولت حضور زنان و جوانان در عرصه مدیریتی کشور است گفت: بر همین اساس محور اصلی سیزدهمین دوره کنفرانس توسعه منابع انسانی زنان و جوانان بود.
شیخ افزود: در این کنفرانس با نگاه حرفه ای و علمی، مدل ها و رویکردهای برتر برای ورود زنان و جوانان به پست های مدیریتی معرفی شد.
وی خاطرنشان کرد: این کنفرانس نشان می دهد اگر از رویکردهای مناسب و حرفه ای در این خصوص استفاده نکنیم، در اجرای کار با شکست مواجه خواهیم شد.
معاون شهردار تهران یادآور شد: برای مثال در مدیریت شهری گذشته، مشاور امور بانوان با هزینه های بسیار زیاد و منابع قابل توجه حمایت شد اما در نهایت آنها نتوانست ارزش افزوده مناسبی برای نظام مدیریت شهری ایجاد کنند.
وی ادامه داد: علاوه بر آن در دولت قبل مشاوران جوان نیز به یک پروژه شکست خورده تبدیل شد و خروجی موفقی برای پیشبرد راهبردها و برنامه های دولت به دنبال نداشت.
به گفته شیخ در کنفرانس سیزدهم توسعه منابع انسانی، راهکارهای حرفه ای و متکی به تجارب روز ارائه می شود تا خلاهای تئوریک در این زمینه را پر کند.
کنفرانس منابع انسانی از سال 1382 تاکنون با حمایت سازمان نوسازی و گسترش صنایع ایران و توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار می شود.
سیزدهمین دوره این کنفرانس 15 و 16 آبان امسال در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/1109/9353 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.