به گزارش خبرنگار ایرنا، مرتضی الویری روز یکشنبه در پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و نخستین جلسه علنی این شورا در سال 97 که به بررسی موضوع استعفای شهردار تهران اختصاص دارد به عنوان مخالف استعفا افزود: خاطره تلخ شورای اول را به یاد دارم که به عنوان شهردار تهران استعفا دادم.
وی اظهار کرد: آن زمان اختلاف جدی میان شورا و شهرداری وجود داشت که به همین دلیل عنوان کردم اگر شورای شهر روی فرد دیگری تفاهم می کند من استعفا خواهم داد.
الویری اضافه کرد: آقای حجاریان امضای هشت نفر از 15 عضو را آوردند که این افراد روی آقای ملک مدنی تفاهم داشتند و من نیز به بلافاصله استعفای خود را نوشتم و این موضوع بدون شرکت من در جلسه مطرح، تصویب و تمام شد.
وی گفت: این موضوع موجب واردشدن لطماتی به شهر و جبهه اصلاح طلبان شد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: مدیران نباید تغییر کنند مگر اینکه الزام داشته باشند.
وی افزود: پاکدستی و مقابله با فساد و صدور 2بخشنامه نجفی در این راستا یکی از شاهکارهای ویژه دوره هفت ماهه گذشته است که تداوم آن می تواند مفید باشد.
الویری یادآور شد: تدوین برنامه سوم شهر تهران، رابطه با سازمان های مختلف و مجلس شورای اسلامی از جمله نکاتی است که باید به آن توجه داشت.
وی گفت: رابطه خوب با مجلس شورای اسلامی موجب گنجانده شدن هفت مصوبه در بودجه کشور به نفع شهرداری تهران شد.
پنجاه و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران و نخستین جلسه این شورا در سال 97 به منظور بررسی موضوع استعفای شهردار تهران روز یکشنبه به ریاست محسن هاشمی رفسنجانی در حال برگزاری است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/9353/7244/1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.