به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدعلی نجفی روز یکشنبه در نخستین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در سال 97 افزود: شرایط جسمی من ایجاب می کند که این مسئولیت را بر دوش دیگری قرار دهم و فکر می کنم حفظ مسئولیت در شرایط بیماری خیانت به امانتی است که مردم در اختیار شورا قرار داده و آنها بخشی از آن را به من واگذار کردند.
وی با درخواست از شورا برای پذیرش استعفایش تصریح کرد: تقاضا می کنم این مساله را به موضوعات سیاسی متصل نکنند؛ البته عوامل تشدید کننده همواره وجود دارد.
نجفی گفت: مدیران برجسته زیادی و حتی برخی از معاونان من وجود دارند که می تواتند این مسئولیت را مانند من یا بهتر از من عهده دار شوند.
وی با بیان اینکه احترام زیادی برای اعضای شورا قائل هستم تصریح کرد: خواهش می کنم مرا در معذوریت قرار ندهند و امروز یا ظرف چند روز آینده یک حرف از شورا خارج شود و همه به عنوان 22 نفر(21عضوشورا وشهردارتهران) آن را قبول کنیم.
وی گفت: در طول سالهای گذشته پست های مختلفی برعهده داشتم که در حد توان از هیچ گونه تلاشی برای خدمت بهتر کوتاهی نکردم.
وی یادآور شد: با توجه به اینکه از ابتدای اردیبهشت ماه قرار است بستری شوم و مراحل جدی درمان بیماری آغاز شود تقاضا می کنم تدبیری اتخاذ شود که تا آن زمان موضوع تعیین تکلیف شود.
ادامه دارد
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/9353/1735 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.