به گزارش روز یکشنبه ایرنا از فرهنگسرای انقلاب اسلامی، در این نمایشگاه 12 قاب با مرور بخش هایی از پیام حضرت امام خمینی(ره) پس از رای قاطع مردم به جمهوری اسلامی با عکس هایی از امیرعلی جوادیان، سعید صادقی، فرزانه فرح بخش، داوود عامری، مرضیه ایوتین، محمدرضا علی مددی، منصوره معتمدی، حسن فتاحیان، مهدی منعم، حامد فرج الله و محمدرضا امیری به نمایش گذاشته شده است.
عکس های نمایشگاه «جشن آری»، آثار برگزیده جشنواره پرچم هستند و در قطع 50*70 چاپ شده اند، این نمایشگاه تا شانزدهم فروردین ماه دایر است.
همچنین بیگ آرت(قطعات بزرگ نمایشی) این آثار در محوطه فرهنگسرای انقلاب اسلامی در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.
نگارخانه مهر فرهنگسرای انقلاب اسلامی در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی واقع شده و از ساعت 9 تا 19 در روزهای غیرتعطیل میزبان علاقه مندان است.
12 فروردین ماه در تقویم رسمی کشور به نام روز جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده، پس از پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 1357، به دعوت امام خمینی(ره) همه‌پرسی حکومت جمهوری اسلامی ایران در روزهای 10 و 11 فروردین 1358 در سراسر ایران برگزار شد و 98٫2 واجدین شرکت در همه‌پرسی با دادن رای «آری»، با برقراری حکومت جمهوری اسلامی موافقت کردند.

*نمایشگاه عکس «روایت تهران» در فرهنگسرای سرو
فرهنگسرای سرو با هدف آشنایی مخاطبان با ویژگی های تاریخی شهر تهران و معرفی اماکن و زمان های تاریخ ساز، نمایشگاه عکس «روایت تهران» را برپا کرده است.
در این نمایشگاه تاریخ و فرهنگ شهر تهران شامل امامزاده اسماعیل (ع)، پرواز شماره 655 ایران ایر، اولین ایستگاه آتش نشانی در تهران، ساختمان پلاسکو، داستان پلیس در تهران، اولین پیتزافروشی در تهران، تکیه دولت، موسیقی قربانی اولین تصادف، کریم ساعی، اولین سالن سینمایی ویژه بانوان، تاسیس نخستین کتابخانه عمومی، کلیسای سورپ گئورگ، نخستین مجسمه، نخستین گاز شهری در محله نازی آباد، محله یوسف آباد و آیینه تهران معرفی می شود.
علاقه مندان برای دیدن آثار نمایشگاه عکس «روایت تهران» می توانند تا 30 فررودین ماه ساعت 10 تا 19 به فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولی عصر(عج)،بالاتر از پارک ساعی، کوی ساعی یکم مراجعه کنند.

*نمایشگاه گروهی نقاشی «آرتا» در نگارخانه پردیسان
فرهنگسرای فردوس مجموعه‌ای از نقاشی های هنرجویان آموزشگاه هنری آرتا را به سرپرستی ایمان شاهمرادی در گالری یک نگارخانه پردیسان به نمایش گذاشته است.
ایمان شاهمرادی از سال 1370 فعالیت در زمینه هنرهای تجسمی و نقاشی را آغاز کرد و از محضر اساتیدی همچون استاد میلادی، ذوالفقاری، عشوری، هادی پوربروجنی، طاهری، صادقی و ... بهره گرفته و فعالیت های چشمگیر فرهنگی و هنری در طول این سال ها داشته است.
وی موسس چندین آموزشگاه و موسسه هنری از جمله موسسه هنری کلبه هنر، گروه هنری برگ، نگارستان سرو، گروه هنری ارغوان، آموزشگاه هنری آرتا، موسسه سپهر هنر، فروشگاه صنایع دستی سپهر و ... بوده و سابقه تدریس در این موسسات، آموزشگاه ها و دیگر مراکز آموزشی نیز در کارنامه هنری وی به چشم می خورد.
شاهمرادی با شرکت در نمایشگاه های انفرادی، گروهی و جشنواره های متعدد داخلی و خارجی، موفق به کسب رتبه های فراوانی شده که می توان به دریافت بیش از 40 تقدیرنامه و ارج نامه اشاره کرد.
علاقه مندان برای دیدن آثار نمایشگاه گروهی نقاشی «آرتا» می توانند تا 18 فروردین ماه ساعت 9 تا 18 به گالری یک نگارخانه پردیسان واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی، فرهنگسرای فردوس مراجعه کنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7245/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.