محمد انشایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرستان شمیرانات با وجود چندین کاخ موزه از جمله نیاوران ، سعد آباد و 130 اثر ثبت ملی می تواند نقطه هدف گردشگران و تهرانگردان در تعطیلات نوروز باشد.
وی ادامه داد: امسال یکی از برنامه های اداره کل میراث استان تهران تخفیف 40 و 50 درصدی اسکان مسافران و کارمندان آموزش و پرورش از هتل ها و مراکز اقامتی تهران است.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شمیرانات تصریح کرد: درر حال حاضر 2 ایستگاه اطلاع رسانی شمیرانات در زیر پل پارک وی و گرده قوچک لواسان راه اندازی شده است و اطلاعات و بسته های فرهنگی را میان گردشگران توزیع می کنند.
به گفته انشایی سال گذشته بیش از 200 هزار نفر مسافر نوروزی در این شهرستان اسکان یافته و همچنین بیش از 700 هزار نفر از اماکن تاریخی شهرستان در تعطیلات نوروز بازدید کردند.
طرح خدمات سفر از 27 اسفند تا 17 فروردین ماه ادامه دارد.
شمیرانات یکی از شهرستان‌های استان تهران است که در دامنه‌های البرز جنوبی قرار گرفته‌است. این شهرستان از شهر شمیران (شامل تمامی منطقه یک شهرداری تهران، بخش اعظم از منطقه سه و شرق و شمال منطقه ۲) و بخش‌های لواسانات و رودبار قصران تشکیل می ‌شود.
تهرام/7247/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.