به گزارش خبرنگار ایرنا, سید حسین هاشمی شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل از دست اندر کاران خدمات سفر استان تهران که در هتل اسپیناس پایتخت برگزار شد افزود: تمامی دستگاههای اجرایی استان در طرح خدمات سفر با هماهنگی و تعامل توانستند کار ماندگار و ارزشمندی را از خود به جای بگذارند.
وی ادامه داد: امسال نسبت به سالیان قبل شاهد تکامل جمعی میان دستگاههای اجرایی تهران بودیم چراکه فعالیت هر نهاد در جایگاه خود به کاهش مشکلات منجر می شود.
استاندار تهران با بیان اینکه خدمت رسانی هتل ها, هتل آپارتمان ها و مهمانپذیرها در طرح خدمات سفر استان تهران مطلوب بود گفت: با تدابیر لازم هیچ نگرانی امنیتی برای حال مسافران نوروزی در تهران نداشتیم.
** اسکان مسافران نوروزی تهران 5 درصد افزایش داشت
رجبعلی خسرو آبادی مدیرکل میراث فرهنگی, صنایع دستی و گردشگری استان تهران نیز در این مراسم گفت: در بخش اسکان مسافران نوروزی امسال نسبت به سال گذشته شاهد افزایش 5 درصدی بودیم.
وی افزود: در نوروز سال 95 نیز افزون بر یک میلیون و 500 هزار نفر اسکان یافتند.
مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران اظهار کرد:همچنین درخصوص شکایت مسافران از خدمات دفاتر و موسسات گردشگری, شاهد افزایش نسبت به سال گذشته بودیم.
وی ادامه داد: تا کنون 90 درصد این شکایت ها رسیدگی و بررسی شده است.
مراسم تجلیل از خادمان و دست اندرکاران خدمات سفر استان تهران با حضور مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی, صنایع دستی و گردشگری در هتل اسپیناس تهران انجام شد.
خبرنگار امین کمالی فر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام 7247/1109 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.