به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین گفت: امروز مزدوران استکبار جهانی با استفاده از رسانه های مختلف و شبکه های مجازی تلاش دارند تا با تحریک برخی از افراد، بی بندوباری را در جامعه ترویج دهند ولی به فرموده رهبر معظم انقلاب، حرف ها و مواضع برخی خواص در داخل کشور است که انسان را نسبت به این تحرکات حساس می کند.
وی اظهار کرد: در عرصه های سیاسی ، تحرکاتی صورت گرفته و حرف هایی زده می شود تا مسیر مطالبات مردم منحرف شود ، امروز مردم نسبت به گرانی، بیکاری، تورم، مسائل بانک ها، فساد اداری، حقوق های نجومی و رفتار اشرافی برخی مسئولان گله مندند ولی عده ای تلاش می کنند با حاشیه سازی ، از مطالبات جدی گرفته نشود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: برخی از مسئولان حتی قادر به پاسخگویی به مردم نیز نیستند، این افراد باید بدانند که دوران خدمت به زودی پایان می پذیرد و در نهایت این عملکرد آنان است که باعث ماندگاری و یا حذف شدنشان از اذهان مردم می شود.
محمودی گفت : ملت ایران با توسل به فرهنگی اسلامی و ارزش های دینی در هشت سال دفاع مقدس ، بر دشمن پیروز شد و انقلاب را در طول 39 سال گذشته به سمت پیشرفت و تعالی حرکت دادند و این همان نقطه قوتی است که دشمن آن را دنبال می کند و برخی از افراد داخل کشور نیز به آن دامن می زنند.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به هفته منابع طبیعی با تأکید بر حفاظت از محیط زیست و اهتمام به کاشت درخت گفت : بزرگان دین مبین اسلام همواره به بر کاشت درخت که نوعی عبادت محسوب می شود تأکید کرده اند و همه افراد لازم است که نسبت به این مهم اهتمام داشته باشند.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.