به گزارش ایرنا علی اعطا روز سه شنبه پس از پنجاه و یکمین جلسه شورا شهر در جمع خبرنگاران افزود: موضوع مصوبه برج باغ‌ ها یکی از اولویت‌های شورای پنجم است.
وی یادآور شد: در سال 82 لایحه‌ای به شورای شهر آمد و در سال 83 ابلاغ شد که بر اساس آن بخش عمده ای از باغات تهران از بین رفت.
اعطا با بیان اینکه شورای پنجم به دنبال حفظ باغات تهران است، تاکید کرد: بخشی از بندهای این مصوبه حذف و پیشنهادهای جدیدی ارائه خواهد شد و این موضوع در شورای عالی شهرسازی نیز باید مطرح شود.
سخنگوی شورای شهر تهران همچنین با اشاره به مصوبات جلسه امروز شورای شهر افزود: در بررسی اصلاحیه بودجه سال 96 شهرداری تهران 730 میلیارد تومان به اصلاحیه بودجه اضافه شد.
وی با بیان اینکه همچنین در این جلسه موضوع شرکت آب و فاضلاب استان تهران مورد بررسی قرار گرفت، گفت: شورا در سال 94 تامین منابع مالی مورد نیاز آب شهری تهران را تصویب کرده بود و در این جلسه بعضی از موارد بر اساس نامه شرکت آب و فاضلاب مطرح شد که به دلیل کمبود وقت به سرانجام نرسید.
وی درباره افزایش بلیت مترو که لایحه آن در جلسات قبلی شورا به تصویب رسید، نیز خاطر نشان کرد: باید یک سوم از قیمت تمام شده بلیت مترو را شهروندان یک سوم را دولت و یک سوم دیگر را شهرداری پرداخت کند.
وی گفت: اینکه افزایش قیمت‌ها مطابق با تورم نیست، به خاطر این است که یک سوم سهم شهروندان را در بلیت مترو لحاظ کنیم و 25 درصد افزایش بلیت مترو نسبت به عدد فعلی آن یا رقم فعلی آن افزایش چشمگیری نداشته است.
تهرام/7244//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.